Reply on: Jonathan #32181:
Nejako mi tie Tvoje počty nesedia. V súčasnosti chodí do Rače 2 (linky) x 5 (spojov/hod) x (2xT3/T6) + 1 x 5 x K2 = 20 x T3/T6 + 5 x K2. Ak by ostal zachovaný 12-minútový interval a premávali by dve linky, jedna s duplákmi a druhá s "kombi-duplákmi", bolo by to 1 x 5 x 2xT3/T6 + 1 x 5 x (K2+T3/T6), čo je 15 x T3/T6 a 5 x K2. Suma sumárum sa Ti niekde vytratilo 5 sól. Pri šiestich spojoch za hodinu dostávame 18 x T3/T6 a 6 x K2, čiže si jednu súpravu nahradil kačicou. To už je síce rozdiel menší, ale stále v prospech súčasného systému.
galiyosha
Re #32147 J: Kiezby to tak fungovalo! Avsak neviem, ci si sa bol previezt, ked skusobne fungovala preferencia na krizovatke Alexyho. Namiesto toho, aby sa pomocou palubaku ohlasil odchod elektricky zo zastavky smerom k svetlam, opticke cidlo nasnimalo cas prichodu na zastavku a po nejakom fixne stanovenom case(!) zasignalizovalo elektricke, ze by mala odist, pretoze tak stihne zelenu na dalsich svetlach... Mozno to pod povrchom fungovalo inak, ale takto sa to spravalo navonok. Nech sa na mna nikto nehneva, ale to oproti sucasnemu stavu nie je ziadne zlepsenie, prave naopak...