Reply on: S499.1023 #32111:
Nechcem byt zle chapany. Nie som nejaky militantny odporca 24 Tr/25 Tr. Naopak. Mam pocit, ze je to celkom slusny trolejbus. No jeho najvacsou devizou je podla mna aspon ciastocna unifikacia s Agorou, a teda moznost pouzitia istej casti nahradnych dielov a servisnej siete Karosy. Tato vyhoda ma ale v Bratislave nulovu hodnoty, kedze Citybusy tu zatial nemame a kvoli roznym okolnostiam dufam, ze ani mat nebudeme.Viem, ze na 21 Tr/22 Tr uz mozem zabudnut. Napriek tomu mam pocit, ze 24 Tr/25 Tr toho za rovnake peniaze poskytuju v konecnom dosledku menej.
Nevedel som, ze ST18 planuje mat vyzbroj na streche. S tym CNG motorom si to myslel vazne?

fobust
Pokial viem, tak vsetky 1000ky mali termosytic, mozno rocniky 68 a 69 uz nie. Stovky ho uz nemli, myslim ze az Favorit ho zasa dostal. Termosytic je podla mna dobra vec, len musi byt spravne nastaveny. Udajne to boli spolahlive zariadenie, iba to niekedy zbytocne zralo, ale to je vec nastavernia. Na to dynamo sa pozriem. Bateria je v super stave, drzi velmi dobre. Dobijanie slape, akurat pri volnobeznych otackach sa niekedy rozsvieti. Chrom je velmi zachovali, ziadna hrdza, ako novy. Akurat zadny naraznik bol tuknuty, je to na nom vidno.