Reply on: S499.1023 #32103:
Vsak tie svetla sa budu dat zohnat, to sa nebojim, vsak na 1203 sa donedavna pouzivali. Tie odvzdusnovaky vymenim, mozno aj oblozenie, bubny som este nemal zhodene. Prekvapila ma aj ucinnost brzd, nakolko to ma aj vpredu bubnove. Bez pumpovania alebo extremneho preslapnutia sa da dostat voz do smyku, brzi velmi dobre. Akurat nema posilovac, ale je to uuuuplne v pohode, vec zvyku. Riadenie ide tiez super lahucko, jednou rukou sa da otocit aj za statia. Radenie na prevodovke uz take idealne nie je, takisto aj lozisko spojky dost huci, ale to sa vsetko da spravit...
fobust
Obzvlast ta moja... Prekvapivo zachovala... Samozrejme ze ma miestami koroziu, ale na embecku je to az zazrak v akom stave je. Nic co by sa nedalo vyvarit. Mozno lavy zadny blatnik by mohol byt komplikovanejsi, ale ten sa da zohnat. Karoseriu vsak budem robit ako poslednu. Najprv treba brzdy (tie uz prekticky su), riadenie, prevodovku. Potom sa to moze cele odstrojit, vyvarit, nastriekat, zmontovat. Este by to chcelo nove zadne svetla, ale 520 za jedno nedam. Treba este kuknut inde ako v Stupave. Dalej odvzdusnovaky na brzdy, pripadne nove oblozenie, este ho musim kuknut. Pneumatiky su OK, tie vydrzia este dost, profil je uplne v norme. Riadenie nema ani taku velku volu ako by sa dalo cakat, geometria je spravna, netaha do ziadnej strany, vracia sa do stredu, pneumatiky su rovnomerne zjazdene... Cakal som horise ako toto. Som az milo prekvapeny... To auto ma velky potencial stat sa kvalitnym veteranom. A planujem do neho vrazit 15 000 Sk, co bude bohate stacit, stacilo by aj 10 000, ale ja to chcem mat poriadne. Inac, stalo 16 000.