Reply on: Richard #32006:
Bože môj, zase tu budem za agresívneho mamľasa, ale keď už píšeš takéto jednoznačné odsudky, ako "nevedia zapojiť električky do trojíc", tak si láskavo najprv preštuduj základné veci, ako napríklad Zákon o premávke na pozemných komunikáciách, kde sa dočítaš, že najväčšia povolená dĺžka súpravy je 40 metrov, zatiaľ čo súprava 3xT3 alebo 3xT6 by mala 45 metrov. Inak Ťa môžem ubezpečiť, že spojiť električky do trojíc vedia a že so súpravou 3xT6 aj 4xT3 som jazdil. Košice získlai výnimku na prevádzku súprav 3xT3 na základe toho, že povedali policajtom (resp. vtedy ešte súdruhom príslušníkom), že to bude jazdiť len po rýchlodráhe.A koľko, prosím pekne, stojí dnes električka zo skrachovaného ČKD? Lebo to asi nevie a nemôže vedieť nikto, keď sa už nevyrábajú.
fobust
Samozrejme ze su drahsie, ale tie casy, ked jedna T3 stala 900 000 KCS su davno za nami. CKD skrachovalo. Vies kolko pytali za posledne T6A5? A to su inak zastarale vozidla, tehnicky urcite. A najzlozitejsi komponent elektrickej vyzbroje je nejaky obvod ktory sa dal poskladat uz v roku 1975 (suciastky boli). Alebo ako to Spectre pisal... A tie pseudopodovzky...