Okrem toho by to bolo určite prínosom pre obe krajiny - pomohlo by to cezhraničnému cestovnému ruchu, obyvatelia dedín po trase S7 by určite radi privítali príliv turistov a hlavne by privítali, ak by sa zredukoval počet gumokolistov prechádzajúcich cez úzke hlavné ulice v ich obciach. Chcelo by to len vôľu a cestu, teda trať. Veď dohromady chýba snáď 4 alebo 5 km. Z toho asi 2 na rakúskej strane a na našej strane stále stojí pôvodný žel. násyp a dlhý kus starej trate. Keby veľmi chceli, tak to zvládnu dostavať, keď už tu máme ten EÚ región... ?
Max
Zrejme by to bolo prínosom viac pre obyvateľov Wolfstahlu a Hainburgu, ktorí by mali v prípade potreby Blavu na skok. Občas by to možno využili aj nejakí tí slovenskí turisti idúci na výlet do Rakúska. Pritom by stačila nejaká výnimka, aby na celej trase S7 platil cestovný lístok Viedenského DP už z Bratislavy Petržalky a potom by to už využívané bolo, a ako! Ludia by si kúpili (v predajni, alebo automate na žst. Petržalka) napr. 24 hod. lístok za 5 EUR a môžu sa prepravovať po Viedni koľko by chceli.
A ja osobne chcem mať znovu Pressburger Bahn, aj keď len po Petržalku, ale po pôvodnej trase!