Reply on: fobust #31449:
v prvom rade by si sa mal spamätať hlavne Ty.Vieš čo všetko treba na takúto prácu,no asi nevieš.To nieje len tak ísť brúsiť kolajnice.Vozidlo nemá platnú revíznu správu,nemá platné brzdové skúšky,nemá platné skúšky na tlakové nádrže.A okrem toho obsluha musí mať pravidelné školenia z bezpečnosti práce,školenie obsluhy vozidla,obsluha musí byť za svoju prácu zodpovedná a kontrolovaná čiže to tým pádom musia byť poverení zamestnanci DPB.Tí tvoji nadšenci môžu byť radi že sa niečo nestalo.Svojím svojvolným konaním hrubo porušily zásady bezpečnosti práce a možno spáchali trestný čin všeobecného ohrozenia.Čo keby vozidlo začalo horieť čo sa už v minulosti stalo a osádka by uhorela alebo priotrávila,čo keby sa vozidlo vykolajilo a niekto by bol zranený, čo keby došlo k úrazu elektrickým prúdom,čo keby došlo k roztrhnuťiu tlakových nádob a k úrazu.A teraz buť múdri!!!Asi niektorým luďom navrhnem aby podali trestné oznámenia na dotyčné osoby aby sa spametaly.
Max
Zrejme by to bolo prínosom viac pre obyvateľov Wolfstahlu a Hainburgu, ktorí by mali v prípade potreby Blavu na skok. Občas by to možno využili aj nejakí tí slovenskí turisti idúci na výlet do Rakúska. Pritom by stačila nejaká výnimka, aby na celej trase S7 platil cestovný lístok Viedenského DP už z Bratislavy Petržalky a potom by to už využívané bolo, a ako! Ludia by si kúpili (v predajni, alebo automate na žst. Petržalka) napr. 24 hod. lístok za 5 EUR a môžu sa prepravovať po Viedni koľko by chceli.
A ja osobne chcem mať znovu Pressburger Bahn, aj keď len po Petržalku, ale po pôvodnej trase!