Okrem toho by to bolo určite prínosom pre obe krajiny - pomohlo by to cezhraničnému cestovnému ruchu, obyvatelia dedín po trase S7 by určite radi privítali príliv turistov a hlavne by privítali, ak by sa zredukoval počet gumokolistov prechádzajúcich cez úzke hlavné ulice v ich obciach. Chcelo by to len vôľu a cestu, teda trať. Veď dohromady chýba snáď 4 alebo 5 km. Z toho asi 2 na rakúskej strane a na našej strane stále stojí pôvodný žel. násyp a dlhý kus starej trate. Keby veľmi chceli, tak to zvládnu dostavať, keď už tu máme ten EÚ región... ?
fobust
Takto, dobre ze si ma opravil, lebo ja som sa preklepol. Niekto tu pisal, ze 24 Tr ma vzadu v tej velkej kasni vykonny dieselgenerator, vdaka ktoremu moze ist normalne (teda asi ni 20 km/h) aj mimo troleja. Cize nie pomocny pohon, ale dualny pohon (to je to co som preklepol). Ja viem, v Solingene maju trmbelusy motory z chrobakov, aby nudzovo mohli ist a v Kapfenbergu mali duobusy. Takze ak je 24 Tr duobus, tak pozo na to! Totiz do toho priestoru sa naozaj zmesti plnohodnotny agregat. ? ? ?