Článok 9
Tarifné podmienky pre prepravu zvierat
Cestujúci môže vziať so sebou do vozidla bez zaplatenia dovozného drobné domáce a iné malé zvieratá, pokiaľ tomu nebránia osobitné predpisy, ak sú uzavreté v klietkach, košoch alebo v iných vhodných schránkach s nepriepustným dnom a ak ich preprava nie je na obtiaž cestujúcim (napr. zápach a pod.). Na prepravu schránok so zvieratami platia ustanovenia článku 2 a článku 7.
Cestujúci je povinný zaplatiť dovozné za psa, s výnimkou ustanovenia v článku 6, odsek 2 písm. b) (ZŤP-S), pokiaľ nie je prepravovaný podľa odseku 1 tohto článku.
Plateniu dovozného nepodliehajú:
1 súprava lyží s palicami,
príručná batožina alebo zviera (v schránke), ktorej rozmery nedosahujú rozmerov uvedených v odseku 1 (30 x 40 x 60 cm) a pokiaľ nie sú vylúčené z prepravy.
drobné predmety, ktoré môžu cestujúci podľa potreby držať v lone alebo v ruke.
úhrada za nezaplatenie dovozného na prepravu zvieraťa: 70 Sk
Tarifné podmienky pre prepravu zvierat
Cestujúci môže vziať so sebou do vozidla bez zaplatenia dovozného drobné domáce a iné malé zvieratá, pokiaľ tomu nebránia osobitné predpisy, ak sú uzavreté v klietkach, košoch alebo v iných vhodných schránkach s nepriepustným dnom a ak ich preprava nie je na obtiaž cestujúcim (napr. zápach a pod.). Na prepravu schránok so zvieratami platia ustanovenia článku 2 a článku 7.
Cestujúci je povinný zaplatiť dovozné za psa, s výnimkou ustanovenia v článku 6, odsek 2 písm. b) (ZŤP-S), pokiaľ nie je prepravovaný podľa odseku 1 tohto článku.
Plateniu dovozného nepodliehajú:
1 súprava lyží s palicami,
príručná batožina alebo zviera (v schránke), ktorej rozmery nedosahujú rozmerov uvedených v odseku 1 (30 x 40 x 60 cm) a pokiaľ nie sú vylúčené z prepravy.
drobné predmety, ktoré môžu cestujúci podľa potreby držať v lone alebo v ruke.
úhrada za nezaplatenie dovozného na prepravu zvieraťa: 70 Sk
fobust
1. Nie som jediny kto ma taky nazor na Karosu, ale nikomu ho nevnucujem.
2. Zvratenost SORu BN 12 hodnotim na zaklade uplne choreho interieru pripominajuceho skor prekazkovu drahu ako nizkopodlazne vozidlo. V nizkopodlaznej casti su iba dve este k tomu sklopne sedadla. Okna su prilis vysoko a zle sa z nich kuka von. Je to moj subjektivny nazor a ten voz je naozaj odporny, konstrukcia dveri je tiez davno prekonana, prevedenie CNG vyzera este horsie, je to vrcholne odporne. Ak sa ti to paci, tak si taky SOR kup.
3. Ake mam pripomienky? Napisal som v suvislosti s jeho osobou nejake vyjadrenia? Ja som komentoval isty produkt, nie jeho. Napr. SOR B9,5 povazujem za relativne pekny autobus a som ochotny sa v nom vozit, ale BN12 je odporny, humusny skaredy paskvil. Ako klbovy Shithnis - Quasimodo. A na ten nadvaju nielen fandovia MHD, ale aj bezny substrat.
4. Neviem ako je to v pripade SORu BN12, ale zatial vsetci co ho videli aspon na fotke nemali jednoznacnu odpoved, zatial co Citaro, Solaris, MAN a pod hodnotili velmi kladne. SOR BN12 je odporny, nevkusny. A toto nie je iba moj nazor.
5. Co prezentujem ako dane fakty? Kde som napisal "to je fakt". Fakt je akurat ten, ze dvere na SORe BN12 su naozaj davno konstrukce prekonane. Alebo hadam nemam pravdu? To ako ked napr. ty tvrdis ze zrychlovac je davno konstrukcne prekonany. Alebo nie?