Reply on: Vladimír #29811:
Asi tam bude problém. On mi to vysvetloval na samotnej elektrárni, čiže nepretržitej prevádzke
Oni okrem toho, že predávajú ZSE aj od nich odbrajú a majú stanovených 2,2mega a ak prekročia, prestáva sa kúriť K.V a Dúbravke ? ? ? S tými zastávkami máš asi pravdu. Bolo by to treba vyskúšať, no napadlo ma, že SA TO NEDÁ. Nie sú vo všetkých vozoch zvončeky vodičovi. ? ? ? ?
Alebo ešte inak.
L3 - Dúbravka - Obchodná - Ružinov.
L4 - K.V. - N. most - Z. Piesky.
Ale nejako mi to nechce myslieť, takže neviem dôjsť na to, či by taká zmena doniesla negatíva, ktoré v pôvodnom nie sú.

Avsak myslim si, ze Muzeum dopravy ma za sebou dost silnu lobby, aby sa takemuto comusi zabranilo...
Sarko
No a kde dáš ten tretí, čelom k podlahe? ? Z profilu prostredných dverí v NP časti je dobre vidieť na oba displeje v krajných článkoch. Tretí displej by mal možno zmysel, ak by to bolo jednosmerné KT8D5.RN1, ktorý by sa dal v smere jazdy hneď za prvý kĺb. Na KT8D5.RN2 v KE sú terminály BUSE v oboch kabínach, avšak palubný počítač je myslím len jeden. Z jedného terminálu samozrejme obsluhuješ všetky displeje naraz. BUSE ešte ovláda aj 6 vonkajších reproduktorov nad 1., 2., 5., 6., 9. a 10. dverami.