Reply on: tr3mp #29724:
Pri špičových
intervaloch 4 minúty pre linky 1, 2 a 3, 6 min. pre 4 a 12 min. pre 5 by sa dosiahli prepravné kapacity zhruba podobné súčasným...
TO ZNAMENA pri pouziti tych kapacitnych udajov:
L1+L2 interval 2 minuty - 30 vozov v hodine, kapacita 370 (odhad) -> hodinova kapacita 11 100 osob. Ak by boli 3*T3, tak 14 760. Spicka 3 hodiny -> 45 000 osob. Petrzalka ma asi 130 000 obyvatelov, busy ponechavame, no, nie je to az taky zly vysledok, ale mozno by som prijal interval 1'40 - kazda linka 3'50 ak dobre pocitam. Tu uz by bolo treba zriadit svajciarske BUSE presne ako hodinky

Stefanikovo namestie totiz bez pod/nadjazdu taku zataz (Petrzalske tramvaje + z nabrezia) asi neprezije. Nebodaj vykape voz ?
). vozov bude treba vela, na to je prepotrebne mysliet, nie ze sa spravi trat a zrazu Hups! Cosi nam tu chyba... Hlavne ak pospriahame dnesne sola. Taka 3xT3 by sa mi tiez moooc pacila
tr3mp
K2: 5 (226 osôb)
2*T3: 3, 4 (328)
2*T3 (328), niečo o trochu väčšie (370) alebo 3*T3 (492): 1, 2
Okrem toho zachoval by som nejaké autobusové linky z Petržalky. Najmä zo západnej strany Dvorov pod Nový most, z východnej časti cez most Košická, pretože takéto spojenia budú vždy rýchlejšie ako prestup na elinu z oblastí, ktoré nie sú blízko pri trati. Navyše je nelogické, aby človek napr. zo Záporožskej cestujúci pod Nový most (alebo aj do PKO) išiel cez Starý most. To najmä na margo náhrady 90ky.