Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Neuvažovali ste na tom, že z Petržalky z Eiensteinovej ide iba 92 smerom na Patrónku? Prečo nechodí aspoň jeden normálny autobus, povedzme cez Lamač do DNV k VW pri železničnej stanici cez starú starú vrátnicu na novú a opačne? K čomu je zbytočný autobus č. 24? Prečo č.92 nechodí po starej trase okolo železničnej stanice a starej vrátnice, kde je zdravotná ambulabcia? Prečo ignorujete obyvateľov sídliska Jána Jonáša? Prečo ste zrušili ideálne spojenie DNV Lmač č. 92 a nahradili ho nepochopiteľnou okľukou? Jedným z riešení je i autobus, čo chodí do lesoparku z Patrónky - predĺžiť ho cez most do Petržalky a hneď by bolo vyriešené ideálne spojenie Einsteinova Patrónka a nechodiť okľukou cez mesto. Uvažujte pre cestujúcich, nie kúskovaním tratí. Zrušili ste všetky ideálne trasy, spojujúce sídliská.(101,105, 106, 112 a alibisticky ste vytvorili nezmyselné trate vyhovujúce Vám a nie cestujúcej verejnosti. Iba Vy máte monopol na MHD, ak by ste mali konkurenciu iste by ste sa snažili inak. Zamyslite sa nad tým, pre koho plníte poslanie MHD, zbavte sa skostnatelo mysliacich ľudí.
Reply on: BM #29562:
Podla mna BusMechanik znie viac na cloveka ktory rad opravuje autobusy a ma ich doma pri opravovni par... Kolko ich mas ty ?

Ja osobne som zacal opravovat ine vozitka...
re martin fundarek: aj k sucasnym automatom mikroelektronika vysoke myto existuje pokladnicka na bankovky, citacka na predplatne cipove karty a taktiez aj point of sale terminal na platobne karty spolu v jednej skrini. to bolo o cene a kvalite a nie o sposobe platby a stale to nic nemeni na fakte, ze cena predplatneho cl je priaznivejsia ako cena jednorazovych. a taktiez nemusis hladat stale automat.
Reply on: Martin Fundárek #29551:

Malá poznámka k 20 a 50 Kč minciam. Tie boli vyrazené myslím v Nemecku a mali slúžiť ako dočasná náhrada, kým Státní tiskárna cenin nevytlačí dostatok bankoviek vyššej nominálnej hodnoty a až ako posledné tlačila aj bankovky v hodnote 20 a 50 Kč. Kým mince 20 Kč sú ešte v obehu s bankovkami, 50 Kč boli cielene sťahované a dnes ich nájdeš skôr ako unikát.
re j: neplet si pojmy s dojmami. vyhybka a vyhybna nie je to iste. ziadnych 80km/h neocakavam, ale taktiez odmietam nazyvat pesiu zonu s povolenou vmax.=20km/h rychlodrahou. jedine tak drahou, ale ekonomicky drahou tratou...
este ten kto by chcel kupit lacno autobus

http://www.dpmhk.cz/DPMHKnew/getPDF.asp?ID=2&IDCat=19

PS: etienko nekupis?? 🙂
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: J #29556:
Viem, že mali. Ale asi boli kvôli tomu vypadávaniu stiahnuté z obehu. Aspoň som sa s nimi už roky nestretol. (Preto som sa o nich nezmienil.)
Reply on: Andy #29552:
Ako na ktorých. Na niektorých bola iba D, Fr a Eng.
Reply on: Martin Fundárek #29551:
Ešte som zabudol. Keď prejdeme v roku 2009 na Euro, tak sa nám o minciach ešte aj snívať bude. Zahodíme paňaženky, vrátime sa k mešcom 😃 ? ?
Reply on: Martin Fundárek #29551:
V Čechách mali aj 50 v minciach. A možno ešte aj majú, len mali niejajký problém, keďže boli z dvoch kusov, tak im stred vypadal. Aspoň tak som počul. To možno čaká aj Euro mince. 😃
Reply on: Andy #29552:
Co je ale lepsie, tie Wien automaten su s dotykovym displejom na kazdej stanicu U-bahnu! Pravda, na Tram zastavkach si nepamatam ze by som daky videl ale vo vozoch su skoro vzdy ak nie uplne vzdy a za rovnaku cenu (myslim).
S499.1023: Plne prechádzajúce mechanizmy (zemina či betón) od stavby vjazdu do garáži, chodili na Štúrovú a tak by chodili okolo vyhĺbenej jamy pri výmene štrku. Tu by mohli spôsobiť zosuv, následné popraskanie vozovky či vzhľadom na blízkosť základov iných budov ohroziť statiku.
Keby to mali naprojektované vopred, tak by samozrejme nemuseli rozkopávať žiaden už hotový úsek, len by sme mali dve výhybne do toho istého smeru.
Dnes som tam bol a šalina to prebehla krásne 30km/hod, bez hluku či natriasania. Aj v tom je zrejme výhoda, že najrpv prejde cez výhybňu a až potom cez križovanie. Bolo to pohodlnejšie ako 15km/hod a klasická výhybka. Žiadnych 30 metrov nie je treba.

d3k0: Možno bude petržalská linka jazdiť až na Hl. stanicu a L1 obojsmerne cez tunel 😃

bigmac: Ale ako hádam si nemyslíš, že elina bude v centre jazdiť 80km/hod. Kým to nebude pod zemou tak budeme so 40km/hod spokojný.
Reply on: S499.1023 #29544:
Jasan 😃 Myslel som obluk dolava 🙂
Reply on: Martin Fundárek #29551:
Vo Viedni tie automaty beru aj bankovky a je po probleme.. Najvacsia sranda je, ze si tam mozes vybrat ako jazyk aj Slovencinu a kupit "1-pasikovy listok"
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: bigmac #29468:
Ešte treba doplniť pár detailov:
1. V ČR majú 20 Kč v minciach a lístky v Prahe sú o polovicu lacnejšie, takže ak ide viac ľudí, nemusia nosiť so sebou za vedro drobných do automatu. (V tomto smere bohužiaľ NBS zaspala dobu. Vzhľadom na cenový vývoj sme dávno mali mať dvacky v minciach, a dnes už aj 50-ky.)
2. Sieť obchodov (nielen trafík, ako u nás), kde v Prahe dostať lístky, je o dosť hustejšia a otváracia doba taká, že pokiaľ práve nejdeš na nočák, nemáš so získaním lístka väčšie problémy.
re tr3mp, pesia zona s premavkou elektriciek po sturovej:
dakujem ti za taku bezkoliznost, kde vlky pobehuju zlava doprava riadene teoriou o brawnovom chaotickom pohybe...
taktiez ti dakujem za taku rychlodrahu, kde sa aj celych
20km/h da vyvinut!
re vyhybka sturova#jesenskeho:
kua, nebudte ako male deti. vyhybka je zjazdna obojsmerne, len zatial odbocna vetva do jesenskeho nie je jazdena. dovod: protismerny obluk bez prechodnice na jesenskeho caka taktiez na vymenu. rovnako aj srdcovky a zjazdova vyhybka. a mam taky pocit, ze ta nova konstrukcia je spojena (ak vobec je) s tou starou len provizorne. a pozor pre jazdicov tramwajowych: drievko "ural" co jazdu vypina je posunute blizsie k zastavke p.j.safarikovo namestie m.r.stefanika (uplny nazov podla databazy zastavok vozoveho transparentu buse bs170)
Reply on: Darro #29547:
Musíš sledovať tlač, tam sa všeličo píše, alebo sa pýtať správnych ľudí 🙂
Postup by mal byť asi taký (zatiaľ len ideový, projekt ešte nie je, pokiaľ viem), že sa most odstaví, konštrukcia rozpíli pozdĺž osi (teraz neviem, či cestná alebo železničná časť), odtiahnu od seba a dorobí sa stred. Celé sa to ešte nadstaví na stredných pilieroch, aby sa zväčšila vzdialenosť od hladiny. Čiže most pôjde do kopca a zase z kopca 🙂 Na mestskej strane sa dokonca môže znížiť jeho vyústenie až o 2,1 m, čím by sa odstránil stupák zo Šafka. Na moste by mala zostať len električková trať a lávka pre chodcov a cyklistov.

Pri takejto konštrukcii by sa mi pozdávalo aj vybudovanie cestného podjazdu Vajanského nábrežie - Dostojevského rad a zmena Štúrovej na pešiu zónu s premávkou električiek. Tým by sa odstránilo kolízne miesto na električkovej rýchlodráhe na Šafku.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.