S499.1023: Plne prechádzajúce mechanizmy (zemina či betón) od stavby vjazdu do garáži, chodili na Štúrovú a tak by chodili okolo vyhĺbenej jamy pri výmene štrku. Tu by mohli spôsobiť zosuv, následné popraskanie vozovky či vzhľadom na blízkosť základov iných budov ohroziť statiku.
Keby to mali naprojektované vopred, tak by samozrejme nemuseli rozkopávať žiaden už hotový úsek, len by sme mali dve výhybne do toho istého smeru.
Dnes som tam bol a šalina to prebehla krásne 30km/hod, bez hluku či natriasania. Aj v tom je zrejme výhoda, že najrpv prejde cez výhybňu a až potom cez križovanie. Bolo to pohodlnejšie ako 15km/hod a klasická výhybka. Žiadnych 30 metrov nie je treba.
d3k0: Možno bude petržalská linka jazdiť až na Hl. stanicu a L1 obojsmerne cez tunel
bigmac: Ale ako hádam si nemyslíš, že elina bude v centre jazdiť 80km/hod. Kým to nebude pod zemou tak budeme so 40km/hod spokojný.
Keby to mali naprojektované vopred, tak by samozrejme nemuseli rozkopávať žiaden už hotový úsek, len by sme mali dve výhybne do toho istého smeru.
Dnes som tam bol a šalina to prebehla krásne 30km/hod, bez hluku či natriasania. Aj v tom je zrejme výhoda, že najrpv prejde cez výhybňu a až potom cez križovanie. Bolo to pohodlnejšie ako 15km/hod a klasická výhybka. Žiadnych 30 metrov nie je treba.
d3k0: Možno bude petržalská linka jazdiť až na Hl. stanicu a L1 obojsmerne cez tunel

bigmac: Ale ako hádam si nemyslíš, že elina bude v centre jazdiť 80km/hod. Kým to nebude pod zemou tak budeme so 40km/hod spokojný.
bigmac
kua, nebudte ako male deti. vyhybka je zjazdna obojsmerne, len zatial odbocna vetva do jesenskeho nie je jazdena. dovod: protismerny obluk bez prechodnice na jesenskeho caka taktiez na vymenu. rovnako aj srdcovky a zjazdova vyhybka. a mam taky pocit, ze ta nova konstrukcia je spojena (ak vobec je) s tou starou len provizorne. a pozor pre jazdicov tramwajowych: drievko "ural" co jazdu vypina je posunute blizsie k zastavke p.j.safarikovo namestie m.r.stefanika (uplny nazov podla databazy zastavok vozoveho transparentu buse bs170)