COLOR: Áno, tak napríklad v bývalom hlavnom meste Košice bola svojho času MHD zaujímavejšia, fungovala ešte aj nákladná električková doprava, mali sme krásnu a malebnú železničnú stanicu s budovou, ktorá by dnes bola zapísaná minimálne v UNESCO a napr. aj neďaleko stojacu starú vozovňu, ktorá neskôr padla za obeť autobusovej stanice...
J
Najlepšie je jeho vyjadrenie o posunutí Maďarov ďalej na sever aj keď Maďarská populácia je silne asimilovaná a vymiera, čo dokazuje aj posledné sčítanie ľudu a ich pokles o viac ako 1%.
V Bratislave to s tým miznutím nie je o nič lepšie. Bezďáci s celého Slovenska nosia do šrotu všetko čo aspoň trochu pripomína kov. Napríklad aj poklopy hydrantov a plynovodov, či kryty kanalizačných vpustí.
Inak keď už, tak Košice by boli logickejšie aj kvôli rozvoju regiónov. Ekonomicky silné považie, východ by si pomohol ako hl. mesto, Tatry ako centrum cestovného ruchu a BB Kraj by bol v strede toho všetkého, takže by profitoval zo všetkého.
neznama: Nie keďže management obchodného komplexu AVION nie je ochotný tieto údaje poskytovať.