Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: galiyosha #29116:
jeden dovod by sa asi predsa len nasiel - odpadnu problemy s osvetlovacimi ziarivkami.....zrejme je jednoduchsie dat novy transparent ako vymienat ziarivky ?
Reply on: Miki #29183:

Dufam ze to budem pocut castejsie. Pokial vidim ze niekto ma listok ale nestihol ho oznacit, lebo mal napr. velke tasky, ktore si najprv zaistil, tak je to OK. Takto som to raz davno videl v 21 - a revizor to uznal, lebo jasne videl ze dotycna osoba nastupil, odniesla si tasky k sedadli a isla k oznacovacu, vytahla listok, ale nevsimla si ze je uz zablokovany, este sa cudovala preco to nejde, az k nej prisiel revizor. Povedal aby si na dalsej zastavke oznacil listok, to je vsetko. Tak to ma byt. Ale ked vidi zmrda sediet, ktory si ich vsimne az po tom ako sa "prezradili", tak by mal byt tvrdy, nebudeme zaza zachadzat z extremu do extremu.
Reply on: Valec #29181:
To je dobry napad. A mimochodom, zad@dpb.sk uz nefunguje 🙂
Reply on: TeBeCe #29180:
sorry, som bol myslienkami o par dni dopredu..:)
Tento tyzden som po dlllllhooom case nadabil na revizorov, jeden pocernejsi, ze by Rom? a dalsi taky moletiak . Pekne sa pozdravil a udali co budu robit. Boli ohladuplny a nechali este zo troch ludi si cviknut listky potom dodatocne ,sice pod dohladom ,ale nechali. Boli maximalne slusny. Kiezby boli vsetci taky... ?
Reply on: Valec #29181:
Neviem, ci by to pomohlo. Presne, ako tu napisal fobust - je to rovnaka situacia, ako ked si vlkä nevsimnu velky napis "PORUCHA VOZIDLA" na transparente a tlacia sa nasilne do vozidla. Jednoducho mame co do cinenia s bratislavskymi vlcakmi a tym nie je rady, ani pomoci ?
Nič v zlom, ale to info pred pridaním príspevku o tom, že táto stránka nie je stránkou DPB, nie je dosť dobre spravené. Je tam kopa textu a to si nikto neprečíta. Ja som si to prvý raz prečítal dnes. Stačili by tam 3 vety:
Stránka nie je stránkou DPB. Sťažnosti ohľadne MHD adresujte sem: zad@dpb.sk - a to veľkým farebným fontom.
Toto je diskusné fórum záujmového združenia. - alebo niečo podobné, menším čiernym fontom.
Načo je tam to o tom dispečerovi. Stáli návštevníci to vedia, nových usmerníte a bežnému cestujúcemu je to aj tak fuk.
Reply on: Author #29166:
no, vzhladom na to ze linka 12 teraz chodi poriadnou obchadzkou cez mesto, by som ju neodporucal do konca maja ?
Reply on: Marko #29174:

Ja by som netvrdil ze neda, ale asi nechce. A to z tej druhej strany.
Reply on: Marko #29176:
a ano, aj kvoli tomu listu.............
Reply on: Riko #29175:
kvoli prispevkom v diskusii a na lamparni bratislava.sk
Neviem o tom nič bližšie ale čítal som vo fóre, že niekto od nás napísal list alebo mail dpb ktorý sa im nepáčil , a dakto z dpb si všimol že ten kritik je z imhd.....Neviem či to bolo presne takto ale čítal som to v takejto podobe.
Reply on: Marko #29174:

príspevku??? oficiálnemu stanovisku stránky iMHD, alebo príspevku XY v diskusii?
Fobust: a naozaj sa neda s dpb niak dohodnúť? Kvôli jednému blbému príspevku nemôžu odsudzovať celé imhd, veď imhd netvori jeden človek ale skupina ľudí....
Reply on: fobust #29172:

myslím že trošku chápem ☺ , tak mi to skús v krátkosti vysvetliť
Reply on: Riko #29171:

Radsej to ani nechci chapat.
už som tu dlho nebol, takže mi unikla informácia...
prečo už nespolupracuje d3ko s DPB a nerobí im zastávkové CP, tým pádom musí čakať po každej aktualizácii CP, aby ich niekto opísal??? na zastávkach a potom ich pohol hodiť na web....
nechápem, čo sa stalo, že už nespolupracjete s DPB???
Reply on: N #29169:

Co sa MG tyka, tak som sa dopocul ze zivotnost MG je mizerna, jeden voz jazdi aj 15timi MG. Mne skor ide o znizenie hlucnosti takehoto vozidla. Mame uz par zrychlovacovych T3, ktore maju staticky menic a ventilatory. Ja by som to este viac upravil, lebo ten ventilator sam o sebe dost fuci a aj ked sa vypina, stale rusi. Mal by tam niekde byt (pri zrychlovaci) teplomer a v zavislosti od teploty by sa mali ventilatory tocit rychlejsie a pomalsi. Trakcaky by to prezili, znizila by sa hlukova zataz. Ale nikdy sa to tak nerobilo, bolo by to bars zlozite, etc. A je to asi aj zbytocne. ?
Reply on: fobust #29164:

Je jasne ze primarne ide o charakter drahy a techniku jazdy, ked mam useky dva kilometre dlhe tak moc neusetrim, kedze usetrit sa da akurat na rozjade prudom, ale u nas su zastavky v pomerne hustom slede. Co sa tyka rekuperacie, nase meniarne nemoznuju rekuperaciu do siete, takze rekuperovanu energiu mozno vyuzit len ostatnymi vozmi v danom tratovom useku alebo cez druhy menic zohrievat brzdovy odpor 8)). Co sa tyka uspory na udrzbe tak skusenosti z krasnan su, ze ked sa vymenili vsetky mechanicke omedzovacie rele za elektronicke tak ani nevedia ze vozy s Tr37 maju, aspon tak to referuju zodpovedni pracovnici.
Co sa tyka MG, tak energeticka navratnost je temer nulova, ventilatory musia bezat viac menej stale tak ci tak a to ze je polovodicovy menic ucinnejsi je prd platne ked tam su 2-3 kW. Jedina uspora na MG je udrzba respektive uhliky 8)))
Peter: my nemáme nové cestovné poriadky lebo nám ich dpb nechce dať 😞 ale robí sa na tom 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.