Ja technik nie som. Ale ak ide rozšíriť uličku bez väčších zásahov, možno by veľa netrebalo, aby sa prvé štyri sedačky za druhými dverami dostali na nízku podlahu. Inak bude v tomto CityBus za Solarisom zbytočne zaostávať. Kvôli tým pár sedačkám na nízkej podlahe kupovať CityBus...
Zníženie okna by mohlo výraznejšie presvetliť interiér. Nemyslím si, že pre cestujúceho by to bolo "k prdu".
Re #27905 galiyosha: Neviem Ti odpovedať, v prevodovkách sa nevyznám. Aspoň my v Prešove sme kupovali do roku 2003 trojstupňové, od roku 2003 už štvorstupňové.
Re #27906 1885: Veru zišlo. Sú to šikovné a úsporné vozy.
Ale dalo, toto je len na uvod - naco by som sa s tym trapil, ak by sa to, co tam je teraz, neujalo? Teraz bolo dolezitejsie zrychlit web, co sa mi dufam podarilo Uvidime zajtra
Andy: A ešte mám pocit, že keď vypneš/odpojíš palubák, tak sa dá pohnúť. Raz som bol svedkom ako sa Iku 435 pokazili tretie dvere, vyhodil nás, chcel sa rozbehnúť spravil pár metrov a zabrzdilo ho to. Potom sa stratila linka a cieľ a už išiel aj s otvorenými všetkými dvermi.
O tom, ze maju vozidla nejake blokovanie rozjazdu ma uz nik nepresvedci po tom, co som za posledny mesiac videl za jazdy jeden Ikarus s otvorenymi dverami po Prazskej na 21, K2S po Spitalskej, a ako sa na zastavke pohyna 21Tr s otvorenymi dverami. A ostatne uz ani nehovorim - Karosy, Ikarusy ani trolejbusy zrejme take nemaju. Tie sa rozbiehaju pocas otvorenych dveri a zatvaraju za jazdy
Busy s prevodovkou Voith su lacnejsie nez so ZF? Myslel som, ze je to naopak. (Z tu vedenych diskusii a skusenosti z pohladu cestujuceho som nadobudol povrchny a mozno mylny dojem, ze prevodovky Voith su lepsie.) ZF 4 znamena, ze to je 4-stupnova prevodovka? Tie Voithky maju kolko stupnov? Ak menej, je to pricinou nizsej ceny?
Vladimír:
Ono s Citybusem moc nezmůžeš. Abys udělal změny v sezení, musel bys překopat úplně celý vůz. A to už je lepší vyrobit úplně nový. 15cm snížit zadní okno bude k prdu. Zbytečný zásah do karoserie a ničemu to nepomůže.
Karosy 900 do Bratislavy podporuji už pár let. Důvody jsem uvedl níže.
No takže nejaké informácie som predsa len našiel. Jedná sa o oficiálny cenník jedného českého autorizovaného predajcu Karosy. Je to ale cenník z roku 2003, takže to ber s určitou rezervou, i keď ja si myslím, že až tak zásadne sa tie ceny zmeniť nemohli.
Ale hádam aj ostatní si to prečítajú so záujmom a získajú nejaký základný prehľad.
B 951 s prevodovkou ZF 4 --> 3 620 000
B 951 s prevodovkou VOITH --> 3 590 000
B 952 s prevodovkou Praga 5P --> 3 060 000
B 961 s prevodovkou ZF 4 --> 4 820 000
B 961 s prevodovkou VOITH --> 4 780 000
City Bus 12m --> 5 700 000
City Bus 12m --> 5 700 000
City Bus 12m CNG --> 6 800 000
City Bus 18m --> 7 895 000
Pozor! Na vedomie treba vziať, že uvedené ceny sú CZK! V našich korunách budú teda o príslušný kurzový rozdiel vyššie. Inak sú ceny bez DPH a za štandardnú výbavu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Kami