S499.1023:
Mozeme sa hadat donekonecna, vo svete existuje kazdy z popisovanych systemov a dovolim si povedat ze uspesne. Je jedno aky system teraz vezmes, vsetky maju vyhody aj nevyhody a nieco stojia. Vzhladom na akutny nedostatok penazi na hocico si myslim ze uvazovat nad zmenou rozchodu nie je rozumne. Myslienka postavat teraz tramvaj na 1000-ke do Petrzalky s tym, ze trat bude mat definitivne vyskove a smerove pomery je rozumna, lebo nevies kedy ziskas peniaze na prestavbu celej siete s napojenim na zeleznicu. ?
Mozeme sa hadat donekonecna, vo svete existuje kazdy z popisovanych systemov a dovolim si povedat ze uspesne. Je jedno aky system teraz vezmes, vsetky maju vyhody aj nevyhody a nieco stojia. Vzhladom na akutny nedostatok penazi na hocico si myslim ze uvazovat nad zmenou rozchodu nie je rozumne. Myslienka postavat teraz tramvaj na 1000-ke do Petrzalky s tym, ze trat bude mat definitivne vyskove a smerove pomery je rozumna, lebo nevies kedy ziskas peniaze na prestavbu celej siete s napojenim na zeleznicu. ?
)
J
A po Bratislave sa denne pohybuje 80.000 (čo je takmer 20% z počtu stálych obyvateľov Bratislavy) VŠ študentov a to sa do budúcnosti meniť nebude. Skôr to pôjde len hore.
Bratislava nemôže čerpať fondy EU iba ak na cezhraničnú spoluprácu s Viedňou, Dolným rakúskom či Maďarskom.