Reply on: upravovač fotiek #254869:
Pokiaľ sa neurobila modernizácia doteraz neverím že sa už urobí... Predsa len tie vozy majú 30+rokov... Minulý rok niekedy cez leto vyhlásili súťaž na 20+20 električiek
A taktiež začiatkom tohto roka chceli tie megaelektričky ...
Ak budú peniaze chcelo by to 30 megaelektričiek a 20 klasických ... Prípadne ja som stále zástancom predĺženia či už 29t alebo 30T o články C a D kde by samozrejme bol D článok s motorom, predĺžilo by to súčasne električky na cca 42m čo by ponúklo cca 50 ďalších miest na sedenie+státie
keď som prvýkrát prišiel do Bratislavy a šiel som k Botanickej záhrade tak som stretol T3 na linkách 4/9 a T6 na linke 5 a proste odvtedy mám zaužívané to že T3 je stará
ale vtedy to tak bolo, teraz je situácia opačná ale stále sú pre mňa T6 lepšie... Škoda že sa upustilo od tej modernizácie či čo to malo byť alebo chceli urobiť pred cca 10 rokmi..
upravovač fotiek
Sú vysúťažené 20 ks 29T a 20ks 30T nad rámec tých, ktoré máme, resp. tých 10 ks 29T, ktkré majú prísť budúci rok (a ktoré dúfam nahradia K2S, ktoré definitívne skončia, víkendová výprava 100% nízkopodlažná). Plne podporujem, aby sa nakúpili! Jedná sa o overený model, prevádzkovateľ, vodiči aj cestujúci sú spokojní. Určite lepšie ako modernizovať T6A5. Lenže! Budú peniaze? Ak nebudú teraz, budú neskôr? Kedy? Aby sa to zasa neodkladalo na "neskôr", lebo dôvod sa vždy nájde. Mám obavu, že súčasná vládna mafia radšej nechá prepadnúť nevyčerpané peniaze v eurofondoch, než by ich mala odklepnúť "zlej bratislave" s "progresívnym" primátorom.
"Megaelektričiek" je vysúťažených 60 kusov. Okamžite by som ich bral. Všetky. Nemám žiaden sentimentálny dôvod "držať" akýkoľvek vysokopodlažný typ. Kľudne vyraďme aj všetky modifikácie T3 a T6A5 a darujme ich na Ukrajinu (hoci možno by nemali záujem, najú teraz iné problémy). Ak budeme mať v roku 2030 komplet obnovený vozový park nízkopodlažnými, klimatizovanými vozmi, budem rád.