Reply on: Andy #25397:
Alebo takýto mali poslať 
http://www.man-nutzfahrzeuge.de/index/mn_eng/busse/produkte/antriebe_brennstoff.htm

Myslel som to tak, ze bez zavinenia cudzim vodicom (ineho vozu nez toho co vyglajznil)
Aj keď s tebou v podstate súhlasím len pripomeniem, že aj autobus má stále svoje nezastupiteľné miesto v premávke MHD.
(bez medzier)
(bez medzier)
Je vidiet, ako cestujuca verejnost, cize vlcaci, miluje DPB
Koniec koncov, zas az tak nadseny z tej rekonstrukcie nie som, ono by bolo vhodnejsie kupovat nove vozy a T3 aj s jej vydarenym/nevydarenym designom z roku 1960 a koncepciou z roku 1930 poslat do muzea, ale ked sme (vdaka komu to vlastne?) este 15 rokov po revolucii stale v prdeli s peniazmi (vsetky postkomunisticke krajiny, nielen my), tak je podla mna stale lepsia rekonstrukcia ako nic. Bezny vlcak si takuto rekonstrukciu urcite vsimne a - pozor - mozno ho pri pohlade na 1301 (zvlast spredu) ani nenapadne, ze to povodne bola T3.
a zaradime na predok supravy
Tie detaily okolo T3SUCS ked tak nechame na niekedy inokedy pri pripadnej kofole alebo co.

Beus
inac errata k mojmu predchadzajucemu prispevku:
Odpoved pre Galiyoshu o podhodeni mala ist asi do dispecera, kedze jeho otazka je tam, ale citam prespevky v mailoch tak neregistrujem rozdiel
A trochu som dal na frak chudakovi lovencinovi - ked uz pouzivam nespisovne slovo "vykolaj", aspon by som ho mohol spisovne sklonovat - ta vykolaj, nie ten vykolaj