Reply on: Zberač mínusiek #252282:
A plus ČD ponúka zadarmo k nákupu lístka kúpeného online miestenku vo všetkých miestenkových vlakoch a aj tým motivuje ludí aby si radšej lístok kúpili online ako v pokladni (kde by za miestenku museli platiť keby ju chceli). U ZSSK je miestenka zadarmo iba v povinne miestenkových vlakoch/na povinne miestenkových trasách teda keď niekto chce miestenku do Prahy alebo do Budapešti musí za miestenku platiť či si lístok kúpi online alebo na stanici.
Potom budú v ZSSK strašne prekvapení keď si ludia na cestách smerom do Česka čo si doteraz kupovali lístky na stanici začnú kupovať lístky online ale nie u nich a budú mať prepad tržieb ktorý nevykompenzuje ani to výpalné vyberané od tých ktorý si budú kupovať aj po zavedení toho servisného príplatku.
Zberač mínusiek
#252276 ČD Můj vlak ti pri prestupe dá veľmi dobrý servis vrátane meškaní, nástupíšť a koľají, rovnako dobrý servis pri nákupe a po nákupe, a uznávam, že nerieši lokálne IDS a busy, len seba. Lenže to máš práve rovnaké ako ZSSK Ideme Vlakom.
Ostatné uvedené use cases sú okrajové a vôbec, nikto nebráni ľuďom nosiť si papierovú mapu, koňa a pazúriky a kožky namiesto MasterCard, ak im to tak vyhovuje.
Sme v 21. storočí, 99,9 % všetkých informácií k ceste A do bodu B pomocou VHD potrebuješ, máš dnes možnosť mať vo vrecku. Ak má niekto validný dôvod dáta v mobile/mobil/PC nemať, prosím, tam je pokladňa, ľudské zdroje niečo stoja, vy zas neplatíte paušál.
Dalo sa to spraviť lepšie? To je čo za (rečnícku) otázku? Samozrejme, miliónkrát.