Alebo ísť po vzore Paríža a spraviť tam štvorpruhovú okružnú križovatku s víťazným oblúkom v strede. Víťazný oblúk by oslavoval víťazstvo nad zdravým rozumom
Viem, že je to asi dosť scifi, ale nepomohlo by Patrónke, keby sa tam vybudoval podjazd v smere z Brnianskej na Lamačskú cestu ako na Hodžovom námestí? Križovatka by sa tým o dosť zjednodušila.
Tam by som skôr videl priestor na rozšírenie medzi Patrónkou a Kauflandom na plnohodnotné 2 pruhy a úpravu ostrovčeka...
Nech zvýšia priepustnosť križovatky bez zmeny signálu..
Proste by sa z prostého ľavého odbočenia z Kramárov stal pruh pre odbočenie ľavo+rovno (5-6aut navyše v každom cykle by prešlo)
+Bonus odstránilo by sa úzke hrdlo kedy je 1 pruh na ceste a v prípade uzavretia Sitiny by sa dala regulovať križovatka tak aby nebol blokovaniu smer Lamač -Zoo
Tá križovatka už teraz nestíha a nemá priepustnosť. Pridať ďalší smer by znamenalo predĺžiť červenú v inom smere. Na Mlynskú dolinu sa dá odbočiť sj skôr na tzv. Husákovej odbočke (Hroboňova) a vyjsť pri Habánskom mlyne, kde už funguje signalizácia a dá sa tam odbočiť doľava. Patrónke by skôr nateraz aspoň trocha pomohla zmena signálneho plánu ako bol pred rokmi s tým, že zelená von z mesta by išla po zelenej z Kramárov a nie ako je to teraz po zelenej z Lamačskej, kedy sa to upchá a z mesta sa nedá prejsť. Plusom by aj bolo premalovať radenie pruhov na Lamačskej v smere z mesta a to tak, že by priebežne pokračovali rovno a nie ako teraz jeden rovno a druhý končí nezmyselne odbočkou na Kramáre. A ešte zrušiť by sa malo ľavé odbočenie z ulice pri Suchom mlyne na Kramáre-okrem občasnej MHD. No pri tomto množstve aút aj tak Patrónka nestíha a a ni nebude....
Existuje dôvod, prečo na Patrónke nie je vybudované ľavé odbočenie z Pražskej smerom na Mlynskú dolinu? Priestor tam je, ohromne by to pomohlo Kramárom.
§ 14
(1) Názov zastávky linky musí byť
a) stručný z hľadiska počtu znakov,
b) nezameniteľný s iným názvom v rámci systému liniek a
c) výstižný vzhľadom na orientáciu cestujúcich.
Ešte že názov Záhumenice nie je podobný s názvom Záhumenská na opačnom konci mesta.
Vyberám z pravidiel pre názvy zastávok (https://dpb.sk/reklama ):
"7. V rámci siete liniek v Bratislave sa nemôžu vyskytovať podobné názvy zastávok, ktoré sú vzájomne ľahko zameniteľné."
V iných prípadoch sa kvôli tomuto samoúčelne premenovávalo (napr. za obeť padla aj zastávka Partizánska, ktorá si svoj názov niesla od vzniku moderných trolejbusov a "musela" sa premenovať na Svoradovu, len aby mozgy cestujúcich nezleniveli).
Jaj tak, OK lebo ked som tam bol naposledy, tak tam bolo iba to obratisko a nenapadlo ma, ze "nastupnu zastavku" daju az za krizovatku, ale ze bude asi je ako ta Packeta (spolu so zastavkou smer Cintorin) a tym padom ludia budu musiet hadat, kde nastupit na autobus.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike