Sú odlišnosti ale zase netvarme sa že sa to nedá...
3ka má 24 prejazdov teraz, 1+4 taktiež
Ak pôjde aj 1ka do Petržalky so súčasným intervalov
Tak to bude 60 prejazdov za hodinu čo sa stále sa zvládať lebo niektoré budú v rovnakom čase len inými smermi
70 E-prejazdov je menej ako minúta + ľavé odbočenie (Riviéra má iba priame smery) + pohyb chodcov a počet smerov chodcov je výrazne vyšší na Šafku + 29/29/50/70/70 (Riviéra 32/33, z DD bezkolízne).
Mesto Senec akurát ohlásilo posilove vlaky zo Seneckeho leta aj s pripojom na bratislavské N linky.
Os 1:00 zo Senca smer Galanta (prich. 1:21)
Os 1:53 zo Senca smer Bratislava (prich. 2:23)
Lebo je to verejný záujem. Mesto by malo chcieť, aby do toho Auparku chodilo čo najviac zamestnancov a návštevníkov MHD. Nie je úplne konzistentné, že sa práve názov vyňal spod verejného záujmu. Vyzerá to, akoby pravá ruka nevedela, čo robí ľavá. Na jednej strane vozíme ľudí do Auparku MHD, na druhej im kladieme pod nohy nevysvetliteľné prekážky.
Hodžovo námestie - Podchod študentov 16. novembra 1989, znie to lepšie...
Odkedy to tam pribudlo, stále sa smejem, že máme samostatný študijný odbor "16. november 1989" venujúci sa bezvýhradne tomuto dátumu a podchod pomenovaný po študentoch, ktorí tento významný odbor absolvujú.
Keď sa nad tým zamýšľam ich logikou, prečo vlastne mhd zastavuje pri auparku a pod? Veď im robia tržbu a pomáhajú s dopravou zamestnancov. Pekne zrušiť všetky zastávky pri komerčných budovách, keď neplatia!
N/A
70 prejazdov električiek za hodinu, autá, busy, chodci, cyklisti.
Predpokladám, že jedna električková linka bude musieť padnúť za vlasť v trase cez Šafko.