Preto by bola situácia s obojsmerný cyklotrasou, pojazdovanym električkovym pásom a 2 pruhmi pre autá super... Autobusy by toľko meškali ak by sa to spravilo správne...
Posilový spoj je taký spoj, ktorý premáva nad rámec bežného cestovného poriadku a jeho úlohou je "posilniť" (odtiaľ ten názov), čiže pridať kapacitu.
Posilové spoje sa pridávajú väčšinou pri konkrétnej príležitosti, keď sa očakáva veľký počet cestujúcich a očakáva sa, že bežné spoje by nápor cestujúcich nezvládli alebo v tom čase vôbec nejazdia. Napríklad po skončení veľkých kultúrnych podujatí a podobne.
A co ranna spicka? 30 + 30 + 15 = 75? A autobusy, ktore krizuju vsetky elektrickove linky - ci tie mozu stat aj 10-15 minut v zapche? Jaj pockaj, vsak to uz robia teraz
Ono by bolo super nemať križovanie trati v takomto blbom mieste, a hlavne zefektívniť priepustnosť
Lebo často je pre chodcov príliš dlhá zelená a podobne srandy ...
Sú odlišnosti ale zase netvarme sa že sa to nedá...
3ka má 24 prejazdov teraz, 1+4 taktiež
Ak pôjde aj 1ka do Petržalky so súčasným intervalov
Tak to bude 60 prejazdov za hodinu čo sa stále sa zvládať lebo niektoré budú v rovnakom čase len inými smermi
70 E-prejazdov je menej ako minúta + ľavé odbočenie (Riviéra má iba priame smery) + pohyb chodcov a počet smerov chodcov je výrazne vyšší na Šafku + 29/29/50/70/70 (Riviéra 32/33, z DD bezkolízne).
6503