Argument proti presunutiu automatov zo zastavok do vozidiel: Ked rano niekam cestujem a vyprsal mi PCL, na zastavke mam dost casu si kupit listok pred jazdou. Neviem si dost dobre predstavit, ako by som sa v preplnenom rannom vozidle predieral k automatu, kupil si tam listok, potom sa predieral k oznacovacu, oznacil si ho a cele to prezil v zdravi, aby som vobec mohol uskutocnit zvysok svojej cesty. (Protiargument: Keby sa stankom na zastavkach povinne nariadilo predavat listky, mohol by som si listok zakupit tam. Na druhu stranu, automat funguje 24/7 --stanok nie -- a automat je aj na zastavkach, kde ziaden stanok nie je.)
Automaty vo vozidlach si podla mna budeme moct dovolit az v case, ked vozidla nebudu chodit take preplnene, ako teraz.
Co sa tyka doplnkoveho predaja: Nemate pocit, ze prilis precenujete jeho frekvenciu? Myslim, ze k pripadnym upravam kabin by malo zmysel pristupit az po skusobnej prevadzke, ak by sa zistilo, ze predaj bez uprav je neunosny. Druha vec: Skutocne si myslite, ze vodici budu ochotni listky od podniku kupovat? Podla mna si povedia, ze za tych par korun (doslova) co na tom zarobia, im ta namaha nestoji.
Nastup prednymi dverami na 58, 77 a 79 je podla mna nezmysel. Ved tie linky sluzia len ako napajace -- cestujuci z nich aj tak musi prestupit, ked sa chce niekam dostat.
Inak sa tu o tom bavime, akoby sme na to mali realny dosah.
Re #24962 S499.1023: Ake zvratenosti v Brne na vrchnom vedeni pestuju? Pevne svorky hadam nie.
Automaty vo vozidlach si podla mna budeme moct dovolit az v case, ked vozidla nebudu chodit take preplnene, ako teraz.
Co sa tyka doplnkoveho predaja: Nemate pocit, ze prilis precenujete jeho frekvenciu? Myslim, ze k pripadnym upravam kabin by malo zmysel pristupit az po skusobnej prevadzke, ak by sa zistilo, ze predaj bez uprav je neunosny. Druha vec: Skutocne si myslite, ze vodici budu ochotni listky od podniku kupovat? Podla mna si povedia, ze za tych par korun (doslova) co na tom zarobia, im ta namaha nestoji.
Nastup prednymi dverami na 58, 77 a 79 je podla mna nezmysel. Ved tie linky sluzia len ako napajace -- cestujuci z nich aj tak musi prestupit, ked sa chce niekam dostat.
Inak sa tu o tom bavime, akoby sme na to mali realny dosah.

Re #24962 S499.1023: Ake zvratenosti v Brne na vrchnom vedeni pestuju? Pevne svorky hadam nie.

J
Asi by najprv bolo treba naučiť Bratislavčanov, že platiť sa oplatí a zvýšiť počet revízorov o takých xxx% na 200 - 250 revízorov tak aby vzniklo 75 - 100 dvoj a troj členných skupín, ktoré by sa pustili do 102 liniek. Na niektorých ako 58, 77 či 79 zaviesť nástup prednými dverami.
V konečnom dôsledku by DPB zaznamenal nárast tržieb alebo úbytok čiernych pasažierov čiže prázdnejšie vozy. V obidvoch prípadoch by to bolo skvelé. Pri 1. by sa dalo čo to zlepšiť a nezdražovať cestovné a pri druhom by sa ľuďom páčilo, že sa tak netlačia a boli by hádam spokojnejší. Takisto 250 ľudí si človek horšie zapamätá ako 36. Dnes Bratislavčania revízorov poznajú a pri ich nástupe húfne vozy opúšťajú.
Dnešných 36 (tuším toľko ich je) revízorov prinesie 25mil.