Reply on: Emo #24924:
Teda, prehliadnuť v Brne trolejbus (aj vďaka ich hyperzvrátenému vedniu) je umenie:-).Re #24932 J: Tak to sa ešte za čias 213 Koliba - Búdková volalo X-213 a jazdilo to ako posilák a hrozne rád som to robil s klobásou.
Re #24937 Sarko: Tak si nám zase vysvetlil, že "to sa nedá":-). Nechceš ísť robiť do DPB? Tam by si sa uplatnil...
Re #24942 si: Dnes, v done pulzných meničov s účinnosťou 95%? Aké straty, aké prehrievanie?
Re #24943 PvvS: Ještš jednou zopakuji, není problém z palubního napětí získat třeba i 3x400V. A pokles napětí pod úsekovým děličem vyřeší buffrovací baterie. Proč, prosímvás, furt řešíte věci, které jsou dávno vyřešené? JO a telefony sice 48V mají ale už pár desítek let používáme systém UB (Ústřední Baterie), nebo smad máš doma telefon napájen odněkud mimo telefonní dráty??
I.
J
Asi by najprv bolo treba naučiť Bratislavčanov, že platiť sa oplatí a zvýšiť počet revízorov o takých xxx% na 200 - 250 revízorov tak aby vzniklo 75 - 100 dvoj a troj členných skupín, ktoré by sa pustili do 102 liniek. Na niektorých ako 58, 77 či 79 zaviesť nástup prednými dverami.
V konečnom dôsledku by DPB zaznamenal nárast tržieb alebo úbytok čiernych pasažierov čiže prázdnejšie vozy. V obidvoch prípadoch by to bolo skvelé. Pri 1. by sa dalo čo to zlepšiť a nezdražovať cestovné a pri druhom by sa ľuďom páčilo, že sa tak netlačia a boli by hádam spokojnejší. Takisto 250 ľudí si človek horšie zapamätá ako 36. Dnes Bratislavčania revízorov poznajú a pri ich nástupe húfne vozy opúšťajú.
Dnešných 36 (tuším toľko ich je) revízorov prinesie 25mil.