Dobry doplnkovy predaj ma Brno, ja si bratislavsky system predstavujem takto (aj s niektorymi prvkami z Brna, hoci neviem presne ako to tam funguje - myslim tym vydaj listkov na vypravni a podobne):
1. Bez obmedzenia druhom dopravy
2. Bez obmedzenia casom
3. Bez obmedzenia poctu predanych listkov (alebo max. 20)
4. Sortiment: 24-hodinovy, 30-minutovy zakladny, 30-minutovy zlavneny, 10-minutovy zakladny.
5. Ceny: 24-hodinovy 100 (bezne 80), 30-minutovy zakladny 20 (16), 30-minutovy zlavneny 10 (8), 10-minutovy zakladny 17 alebo 18 (14).
6. Povinnost platit presne, tak ako v Brne. Alebo si vodic zvysok necha.
7. Povinnost kupit si listky pri nastupe do vozidla prvymi dverami, v case ked vozidlo este stoji v zastavke.
8. Zabezpecit, aby mal vodic vzdy dostatok listkov - to sa da napriklad dispecermi, co ich dovezu na konecnu a podobne.
9. System distribucie: na vypravni kazdy vodic dostane 30 listkov z kazdeho druhu (z 24-hodinovych 2-3, pocty sa praxou mozu upravit, to je snad jasne, taka L210, tak tam moze mat 24-hodinovych aj viac), podpise potvrdenie o prevzati. Pri ukonceni sluzby odovzda trzbu a nepredane listky, podpise potvrdenie o pocte predanych listkov, kopiu si necha. Na vyplatnej paske sa mu objavi 1-2 Sk za predany listok (10 Sk z 24-hodinoveho). Je to dost motivacne, I think.
1. Bez obmedzenia druhom dopravy
2. Bez obmedzenia casom
3. Bez obmedzenia poctu predanych listkov (alebo max. 20)
4. Sortiment: 24-hodinovy, 30-minutovy zakladny, 30-minutovy zlavneny, 10-minutovy zakladny.
5. Ceny: 24-hodinovy 100 (bezne 80), 30-minutovy zakladny 20 (16), 30-minutovy zlavneny 10 (8), 10-minutovy zakladny 17 alebo 18 (14).
6. Povinnost platit presne, tak ako v Brne. Alebo si vodic zvysok necha.
7. Povinnost kupit si listky pri nastupe do vozidla prvymi dverami, v case ked vozidlo este stoji v zastavke.
8. Zabezpecit, aby mal vodic vzdy dostatok listkov - to sa da napriklad dispecermi, co ich dovezu na konecnu a podobne.
9. System distribucie: na vypravni kazdy vodic dostane 30 listkov z kazdeho druhu (z 24-hodinovych 2-3, pocty sa praxou mozu upravit, to je snad jasne, taka L210, tak tam moze mat 24-hodinovych aj viac), podpise potvrdenie o prevzati. Pri ukonceni sluzby odovzda trzbu a nepredane listky, podpise potvrdenie o pocte predanych listkov, kopiu si necha. Na vyplatnej paske sa mu objavi 1-2 Sk za predany listok (10 Sk z 24-hodinoveho). Je to dost motivacne, I think.
Sarko
Dĺžka električkových liniek obojsmerne- 243,8 km
Dĺžka jazdných dôb električkových liniek obojsmerne- 711 min. (11,85 hod.)
- 243,8/11,85 hod.=cestovná rýchlosť električiek je 20,57 km/h
- 243,8 km/508 zastávok obojsmerne=priemerná vzdialenosť zastávok je 479,9 m
Brno (ku 1.1.2004):
Dĺžka električkových liniek obojsmerne- 278,4 km
Dĺžka jazdných dôb električkových liniek obojsmerne- 852 min. (14,2 hod.)
278,4/14,2 hod.=cestovná rýchlosť električiek je 19,6 km/h
- 278,4 km/584 zastávok obojsmerne=priemerná vzdialenosť zastávok je 476,7 m
Košice (ku 1.1.2004):
Dĺžka všetkých el. liniek/len R-liniek/len mestských liniek obojsmerne- 353,0 km/243,8 km/109,2 km
Dĺžka jazdných dôb vš. el. liniek/len R-liniek/len ms. liniek obojsmerne- 792 min. (13,2 h.)/472 min. (7,86 h.)/320 min. (5,33 h.)
- 353,0/13,2 hod.=cestovná rýchlosť električiek je 26,74 km/h (všetky električkové linky)
- 243,8/7,86 hod.=cestovná rýchlosť električiek je 31,02 km/h (iba rýchlodrážne el. linky)
- 109,2/5,33 hod.=cestovná rýchlosť električiek je 20,49 km/h (iba mestské el. linky)
- 512,4 km/525 zastávok všetkých el. liniek obojsmerne=priemerná vzdialenosť zastávok je 976,0 m
- 109,2 km/208 zastávok len mestských el. liniek obojsmerne=priemerná vzdialenosť zastávok je 500,9 m
- 159,4 km/147 zastávok len R-liniek s ozn. "Z" obojsmerne=priemerná vzdialenosť zastávok je 1084,4 m
- 243,8 km/170 zastávok len R-liniek bez ozn. "Z" obojsmerne=priemerná vzdialenosť zastávok je 1434,1 m