Tie obrubníky sú príšerné. V civilizovaných mestách sa používa niečo také, čo ťa síce zabolí, keď do toho vpáliš, ale nezabije ťa to: https://goo.gl/maps/cirRHYkDf8Y8dBi29
Ale cez to bratislavské riešenie neprejde ani sanitka. Hasiči len s veľkým nákladným autom. Menšie zásahové vozidlo bude mať problém.
Zrušiť zastavovanie turistických autobusov na nábreží (najmä na zastávkach MHD) mali už pred 10 rokmi. To, že pre ne nebola vybudovaná nejaká rozumná plocha v centre je vec druhá.
Ja si myslím, že nejaké zdržanie električiek a autobusov je len vedľajší efekt, s ktorým sa počítalo a je to daň za naplnenie vyššieho cieľa.
Realizácia má zjavne za cieľ potešiť najtvrdšie voličské jadro progresívcov, ktoré tvoria zlí a zákerní ľudia, tešiaci sa z cudzieho nešťastia. Na facebookoch sa práve teraz vytešujú a vysmievajú z vodičov, ktorí si na tých barikádach poškodili vozidlá.
Presne tak. A okrem toho sa tam zhoršil aj prejazd električiek. Jeden deň ku koncu augusta som si dal tú námahu a cez virtuálnu tabulu sledoval prejazd linky 4 nábrežím. Kým na zast."Chatám softvér" boli všetky viac menej načas, tak zo Šafka odchádzala každá jedna z 2-4 min.meškaním. Teraz to nie je o nič lepšie. A tých bočných kolízii čo tam bolo za posledné 4 týždne medzi električkami a cestnou dopravou (bolo ich docela dosť). Škody by som dal vyučtovať zodpovedným na magistráte. Keby tam nič nerobili, nemuselo sa stať 95 percent z nich.
Keď už tam chceli niečo robiť ,tak to malo byť tak že by pravý pruh bol bus+cyklo a ľavý pre ostatnú dopravu (niekto to tu už spomínal) a hlavne tie čudné obrubníky mali po správnosti oddelovať električkový pás od cestnej dopravy!! - takto by to malo logiku.
Kiež by sa tak na Magistráte radšej držali príslovia "kto nič nerobí, nič nepokazí".
Už to médiá nastastie prebrali a toto domentne riešenie ukázali aj zvyšku republiky. Holt, čo si BA zvolila, to má. Auto us a električka sa nezmestili vedľa seba? To ako vážne? Vinník je ten čo navrhol, nakreslil, kolaudovať či umožnil?
Ja si pamätám, že som čítal niekde o tom, že bude cyklo+bus pruh. Ale ako vidím tie dva autobusy v zápche, tak sa pýtam či je takéto riešenie vôbec vhodné.
Magorstrát obsadili cykloteroristi? Zmenili sme uvažovanie z "doprava = autá" na "doprava = cyklisti"? Pre mňa naďalej platí, že "doprava = pohyb ľudí". A mali by sme preferovať taký dopravný mód, ktorý tých ľudí za jednotku času a jednotku priestoru prevezie najviac, t.j. je najkapacitnejší.
Toto je jasný vlasntý gól zo strany súčasného vedenia mesta. Nevadí mi podpora cyklistickej dopravy. Ale nie na úkor MHD! Na úkor IAD s tým nemám najmenší problém.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
zakaznik