Reply on: 810zssk #247661:
						
			pokial sa nadalej neuvazuje s tym zeby nebol v noci vynuteny prestup pri pokracovani smer jarovce, rusovce a cunovo tak mozno ano; obdobne ale az na chvost N55 na panty by sa dala obsluhovat racianska radiala (tam je trasa s dennou elektrickovou linkou identicka od blumentalu az po puchovsku); takze by sa teoreticky dalo nechat premavat L3 aj celonocne; akurat kvoli prestupu na ostatne N linky by asi nocnu verziu bolo potrebne presmerovat vrchom cez obchodnu....a + su problematicke tie napatove vyluky kvoli reviziam a ina poloha zastavok v pripade nahradnej dopravy pocas nich v podobe autobusov...
 
						
 ), ale predpokladam ze z energetickeho hladiska by to teda kusok uspornejsie byt mohlo... kolajove vozidlo je sice tazsie, ale zas ma o poznanie mensie valive odpory.... a vodica treba zaplatit tak ci tak.... v kazdom pripade by mna osobne na nocnu dopravu ani nenapadlo pchat kacky, tie by uz mali ostat len ako muzealny exponat....
						
si
(a teda neviem ci su napatove vyluky aj cez weekend, ale zas nepovazujem za velmi prinosne cvicit s miestom nastupu do vozidla na linke podla toho aky je den v tyzdni, to uz zacina pripominat sadisov, takze ked tak by to pytalo takuto zmenu celotyzdnovo)
#247649 fero_dubravka: to je cisto len o (ne)udrzbe vozidiel a hlavne trati....