Reply on: 810zssk #247661:
pokial sa nadalej neuvazuje s tym zeby nebol v noci vynuteny prestup pri pokracovani smer jarovce, rusovce a cunovo tak mozno ano; obdobne ale az na chvost N55 na panty by sa dala obsluhovat racianska radiala (tam je trasa s dennou elektrickovou linkou identicka od blumentalu az po puchovsku); takze by sa teoreticky dalo nechat premavat L3 aj celonocne; akurat kvoli prestupu na ostatne N linky by asi nocnu verziu bolo potrebne presmerovat vrchom cez obchodnu....a + su problematicke tie napatove vyluky kvoli reviziam a ina poloha zastavok v pripade nahradnej dopravy pocas nich v podobe autobusov...
), ale predpokladam ze z energetickeho hladiska by to teda kusok uspornejsie byt mohlo... kolajove vozidlo je sice tazsie, ale zas ma o poznanie mensie valive odpory.... a vodica treba zaplatit tak ci tak.... v kazdom pripade by mna osobne na nocnu dopravu ani nenapadlo pchat kacky, tie by uz mali ostat len ako muzealny exponat....
Viko
Nehovoriac o tom, že ak autobusový nočák mešká, tak pridá. Elina nemá na našich tratiach ako zrýchliť.
Čiže by si vlastne rozbil celý nočákový prestupný systém a zobudil pár sídlisk len preto, že samotná elektrina je možno lacnejšia? Keď už nič iné, aspoň náklady na údržbu si mohol započítať.