Reply on: N/A #245905:
"Rozhodnutia na úrovni nemenovaného blázna z Trnavy." nastastie nerozhodujes 
Sme uz dost dlho sucastou EU, Eurozony a Schengenu, aby sa taketo spojenia konecne riesili. Vela ludi zijucich v Rajke, Wolfsthali, Bergu, Kittsee ci Hainburgu maju stale trvaly pobyt v Bratislave a vela ludi s pobytom v Bratislave tam cestuje (vylety, kultura, nakupy). A rovnako vela ludi z regionu Burgenland, Niederosterreich a Gyor-Moson-Sopron ma nadvaznosti na Bratislavu/cestuje sem.
Znova: hrame sa ako sme eko-bio-raw-green, buzerujeme vodicov aut kde sa da, ale ked niekto chce ako nahradu dobru verejnu dopravu tak zrazu je milion dovodov, preco to nejde.
810zssk
Prípadná linka Bratislava - Kittsee by K1 určite obsluhovať mala, ale K1 nevnímam ako dôvod jej zriadenia. Skôr je to pre obsluhu miestnych obyvateľov čo dochádzajú do BA (prípadne miestnych obyvateľov čo idú do BA len občas, ale tým podporujú našu ekonomiku). Z tohto hľadiska je možno lepšia linka cez Berg, keďže obslúži dedinu navyše, než by bola linka cez Kopčany. Ale zas tá druhá možnosť prináša možnosti synergie s 80kou, takže by sa za rovnaké peniaze mohol dať ponúknuť lepší interval.
Ja som mal dlhšie koncept linky Most SNP - Berg - Kittsee - Jarovce, ktorá by jednak riešila spojenie Kittsee a Bergu s Bratislavou, a sekundárne tiež výrazne lepšila spojenie z juhu Bratislavy do Viedne (kde dnes treba VHD chodiť zachádzkou cez ŽST Petržalka). Sú tam ale dva problémy: Jednak cesta Kittsee - Jarovce je len do 3,5 tony, čiže by tam bola buď potrebná výnimka pre VHD, alebo zvýšenie limitu na 7,5 tony, ktoré by umožnilo aspoň prevádzku minibusu. Druhý problém je ako to otočiť v Jarovciach - je tam teoreticky tá bloková slučka čo občas používa X91 (a s minibusom je prejazdná bez problému), ale tam potom nie je prestup na hrane s MHD. Jedno riešenie pre ten druhý problém čo mi napadlo bolo že by tá linka z Jaroviec išla ďalej až do Rajky, takže by sa zabili dve muchy jednou ranou a zároveň bol prestup medzi touto linkou a MHD na Sadoch.