Reply on: Arrivaderci #245346:
Tak si trosku zasotousim podla Google Maps 
20/21: presmerovanie cez Hrube Lucky a 20 na Saratovsku
23: nahradi 20 k Technickemu sklu
25/26: ostava
27: mozno tiez potiahnut k Technickemu sklu ak by to vychadzalo, netusim
92 (192): predlzit od Cerveneho mostu k Nemocnica Bory, spoje do VW by tiez isli cez tu zastavku, Hany Ponickej, Hrube Luky a Mateja Encingera
36/123: spojit dokopy, mierne zlepsit interval, zrusit Dubravsku cast
Nova linka 24 (najmenej domyslena): Sluzila by ako predpripava na rozsirenie zon (sklady/obchody) nad Metrom a na prepoj 36/123/Nemocnice/TIOP s Dubravkou.
Tu by sa mohlo alternativne spravit, ze 36/123 pojdu k Nemocnici Bory (vynechaju Hany Ponickej a Vladimira Jukla) a namiesto 24 by bola 20 (Hrube Luky, Hany Ponickej, Nemocnica Bory), len by chybala zastavka pri TIOPe pre 20.
EDIT: a mozno este jedna uprava - ak by chodila 20 a 21 cez Hrube Luky, presunut zastavku T. P. Kolakovica za kruhac blizsie ku Kauflandu/Hornbachu pre lepsiu dostupnost zastavky.
Urbanway 2423
20 by som viedol cez Technické sklo, pretože veľa ľudí z tadiaľ chodí práve do DNV (na sídlisko, nie k VW) a navyše sa tam stavajú aj Agáty, ktoré by potom boli obsluhované iba 23 so slabým intervalom.
Sklady nad Metrom by mohla výhľadovo obslúžiť 23 ako doplnková linka do VW a Dúbravky. Základnú obsluhu tejto časti a zastávok M. Encingera, Hrubé lúky, H. Ponickej (prestup na 21 smer DNV) a Nemocnice Bory (zastávka 92) by mala zabezpečiť nejaká nová linka spájajúca Bory s centrom. Dočasne by sa mohla táto linka ukončiť na kruhovom objazde pri M. Encingera.
Ďalšia vec je, že by sa do Borov mala zaviesť aj nočná doprava aspoň presmerovaním N21, čo by si vyžiadalo pridanie 1 poradia . V budúcnosti by mohla ísť N21 cez Lamač/D1 (v noci by to bolo asi aj jedno) a nejaká nová linka by išla po súčasnej trase N21 cez Dúbravku ďalej do Borov.