Reply on: 3pa3ck3 #245239:
Hm, takže niekto bude celý deň jazdiť s rôznymi ľuďmi, aby maximálne ušetrili a potom si to budú nejako rozpočítavať. Ten jeden človek by navyše musel platiť svoj lístok a byť neustále prítomný vo vozidle.Alebo bude niekto požičiavať svoju kartu iným ľuďom s dovetkom "prosím, nepoužívajte moju kartu na nič iné ako na MHD." Okrem toho, ako vieme zabezpečiť, že keď jeden človek docestuje, tak nedá svoju kartu niekomu inému, aby na ňu cestoval lacnejšie?
Prečo vlastne môže niekto kúpiť hodinový papierový lístok, cestovať 20 minút a potom ho posunúť niekomu inému?
Ak sa pozrieme na to, koľko ľudí službu kartuj využíva, aká by bola strata pre podnik?
si
regionalne obmedzene karty (aj ked od medzinarodnych vydavatelov) jestvuju aj dnes
a rozdiel je v tom, ze pokial Ti niekto cmajzne udaje z karty (cislo, drzitela, expiraciu a cvv) tak na domacom uzemi resp. v eu s nou velmi nic nespravi (kvoli 2fa), pokial mas ale kartu regionalne nelimitovanu, tak spravit len s vyssie uvedenymi udajmi platbu nie je ziaden problem....