Reply on: Oli61 #244912:
Mohli 628 tam zaviesť, napojiť tým v oboch smeroch na vlaky, aj cez víkendy. Takto nová 622 bude subezna s vlakmi, nebude nadväzovať na ne, bude aj nespolahliva, a 628 napriek petícii rozviazu od vlakov.A ďalšie obete za túto linku sú ostatné oslabené regionálne linky aj do obcí, ktoré nemajú vlaky. No fakt gratulujem...
810zssk
Inak teda ešte k tej nehode, miesto nehody bolo tu: https://www.google.com/maps/@48.1004313,17.1014525,3a,75y,339.07h,82.53t/data=!3m7!1e1!3m5!1sC8FtR1Hfxqcspbo6jw17Sw!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.googleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fpanoid%3DC8FtR1Hfxqcspbo6jw17Sw%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D136.5912%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i16384!8i8192
Auto vychádzalo z pravej strany cez ten záliv smerujúci k miestu odkiaľ je ten pohľad. 59 sa práve rozbiehala za predchádzajúcou križovatkou, auto stálo, takže bolo úplne logické predpokladať že jeho vodič autobus vidí, ale potom sa rozbehlo (tipujem že vodič auta sa pozeral doprava a už si znova neskontroloval ľavú stranu) keď už bol autobus dosť blízko a takto spätne si nepamätám ani žiadne citelné brzdenie pred nárazom, vodička skrátka nemala šancu zareagovať. Ja som sa akurát stihol preventívne zaprieť o madlo a potom už bolo bum.
Palec hore vodičke autobusu, ktorá po nehode zvládla situáciu veľmi profesionálne a vykonala všetky následné kroky úplne ukážkovo. V takej situácií by som čakal slušný šok (mne sa tiež trochu klepali kolená), ale bolo to ako z učebnice. Je fajn vedieť že v DPB robia takíto skvelí profesionáli