Reply on: N/A #244644:
1. Drvivá väčšina priechodov v KE vznikla pred začiatkom platnosti vyhlášky 30/2020 Z. z., v ktorej sa objavilo miesto pre predchádzanie, vrátane i tých cez rekonštruované električkové trate (posledné úseky boli dokončené v 2018). Odvtedy sa viac-menej iba obnovuje VDZ v takej podobe, v akej bol schválený CSO a KDI.2. Veľa košických dopravných inžinierov nevie o viacerých nových prvkoch vodorovného značenia, za čo môže aj to, že aj 2 roky od začiatku platnosti vyššie uvedenej vyhlášky chýbajú VL 6.2, ktoré by presnejšie stanovili používanie vodorovných dopravných značiek.
3. Neviem či v KE je vôbec nejaký priechod pre chodcov cez električkovú trať, ktorý by bol svetelne riadený nonstop 24/7, drvivá väčšina CSS v meste sa prepína do blikavej oranžovej okolo 22:00 a zapína znova o cca 05:00.
No jo, ale to mame len na tom jednom useku.
Železnice Slovenskej republiky - ŽSR plánujú modernizovať trate v hlavnom meste. Projekt Dopravný uzol Bratislava obsahuje postupnú dostavbu a obnovu železničných tratí a staníc v hlavnom meste za 654 - 883 mil. eur podľa variantu (pri cenách z roku 2019, keď bola vypracovaná štúdia). Projekt by sa mal aspoň čiastočne upraviť.
lamark
https://spravy.pravda.sk/svet/clanok/645557-v-katoviciach-mladik-ukradol-z-depa-elektricku-vozil-s-nou-po-meste-cestujucich/
Dobrý nápad na vozenie? U nás by to bolo tiež možné ?