Reply on: birch #244656:
Cez ET sa priechod a ani miesto na prechádzanie NESMÚ vyznačovať.Čiže áno, prednosť chodec/prednosť elina/prednosť chodec.
Pre zaujímavosť 4 pruh v skladbe: bus/vš/vš/bus ak bude neriadený, tak prednosť bude: bus/chodec/ostrovček/chodec/bus.
No jo, ale to mame len na tom jednom useku.
Železnice Slovenskej republiky - ŽSR plánujú modernizovať trate v hlavnom meste. Projekt Dopravný uzol Bratislava obsahuje postupnú dostavbu a obnovu železničných tratí a staníc v hlavnom meste za 654 - 883 mil. eur podľa variantu (pri cenách z roku 2019, keď bola vypracovaná štúdia). Projekt by sa mal aspoň čiastočne upraviť.
Dispecer
2. Veľa košických dopravných inžinierov nevie o viacerých nových prvkoch vodorovného značenia, za čo môže aj to, že aj 2 roky od začiatku platnosti vyššie uvedenej vyhlášky chýbajú VL 6.2, ktoré by presnejšie stanovili používanie vodorovných dopravných značiek.
3. Neviem či v KE je vôbec nejaký priechod pre chodcov cez električkovú trať, ktorý by bol svetelne riadený nonstop 24/7, drvivá väčšina CSS v meste sa prepína do blikavej oranžovej okolo 22:00 a zapína znova o cca 05:00.