Reply on: N/A #244368:
Ha? To fakt?Tak načo potom DPB dáva do pokynov pre správnu techniku jazdy s vozidlom (súpravou) s rekuperáciou že sa nemá brzdiť pod trolejovými kríženiami a pod.(pokiaľ to dopravná situácia dovoľuje).
Jazdieval som aj s T3P a môžem povedať že tie vozidlá určite rekuperovali. Teda cez deň. Skoro ráno, alebo večer, alebo víkend ani nie (to sa dá rozoznať podľa zvuku pri brzdení či to ide do odporníka alebo nie). Nám to bolo vtedy vysvetľované tak, že ak to sieť nie je z nejakého dôvodu schopná prijať, tak vtedy to ide do odpornīka.
Pe67
Mimochodom JD ich môže vypraviť iba na 1/9, 4/25, 4/27, 4/29, 9/19, 9/21, 9/23 a ZV/ZlPi (čo je max.8 ks, z toho 7 iba ranná špička).
Ono by mohli kľudne ostať aj na JD, ale potom by bolo dobré keby aspoň cez prac. dni 4 párne poradia linky 4 dali z Krasňan do JD (ako garantované vysokopodlažné poradia-čo všetky párne poradia linky 4 aj 9 SÚ). A vodičov rozdelili podľa potreby (resp.nových dali do tej vozovne do ktorej treba). Ale toto žiaľ pánov z Oil street doteraz nenapadlo.