Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ja ich stretavam dost casto aj na nabrezi medzi Botanickou a exPKO v elektrickach v rannej spicke.
Reply on: FFF13 #244148:
Mňa zas kontrolovali v 20 medzi zastávkami Kamenáče a Krpáš.
Reply on: Ike #244150:
no vidíš a ja akurát som ich stretol aj v 64 (Voz.Hroboňova-Hroboňova), čo som išiel tento úsek snáď 2-3krát v živote..a raz podľa mňa aj z Trnavského na Račianske v 64 (ale takto som chodil často aj inými linkami, čo prišlo skôr)
Reply on: richardhudec #244146:
Denné (200+ dní ročne) dochádzanie do práce bývalou linkou 64 ráno a pooobede - revízor ani raz. To isté pre dnešnú linku 47. Zato linky končiace na letisku alebo HLST, tam stretnem revízora pomaly každý raz.
Reply on: N/A #244147:
Aj Mokrohajska je úplne typický úsek, takisto ako občas KV radiála.
Reply on: richardhudec #244146:
Mňa napríklad naposledy kontroloval revízor v 191 z Jasovskej smer centrum
Reply on: richardhudec #244146:
Ja ich pravidelne stretávam na NAGLS, v úseku Mokrohájska - Hroboňova, atď.
Takže to nie je o tom, že ich nestretávaš práve ty v iných úsekoch.
Keby sme si takto poskladali úseky, tak zistíme, že ich rádius je väčší ako sa zdá.
Reply on: 810zssk #244144:
Súhlas. Z toho mála čo cestujem som ich vždy stretol len na úsekoch:
1) letisko-Avion (kým boli zóny 1 a 2, tak zásadne kontrolovali od Avionu a do Avionu jednu zastávku, vtedy som ich zvykol stretnúť aj pri vozovni Krasňany, to bola ryža 😃 )
2) okolie HLST
3) Eurovea (vždy keď idú z Olejkárskej, kontrolujú)
4) autobusová stanica (najčastejšie vždy nastupovali do 21 a 210 v úseku stanica-Krížna)
5) električky v úseku Račko-Šafko

Mimo týchto trás som revízora asi za 10 rokov nestretol ani raz a teda používam rôzne trasy, nie je to tak, že by som jazdil len v týchto spomínaných úsekoch).

Evidentne je z tejto súkromnej štatistiky jasné, že kontroly sú mierené na turistov a silno využívané body. Pochybujem, že niektorý z revízorov vôbec vie, kde sú Vajnory, alebo Čunovo, prípadne spaľovňa, lebo tam asi v živote neboli. Cestujúci to vedia a tak si asi v živote v týchto úsekoch lístok nekúpili.
Reply on: N/A #244142:
Akože asi máš presnejšie informácie, ale mne pred cca rokom sám revízor povedal, že trasy a linky ktorými cestujú si vyberajú sami a určený majú len 8-hodinový pracovný čas. Ak to ale majú rozplánované, tak potom je zvláštne, že sa objavujú najmä v centre. 🙂
Reply on: N/A #244139:
Keby revízorov konzistentne nestretával nikde, tak by tvoj argument platil. Ak ich niekde stretáva pravidelne a inde nikdy, asi je tu nejaký problém.

Revízori majú mať preventívny efekt - majú dosiahnuť stav kedy sa ľuďom oplatí konzistentne platiť cestovné a teda zvyšovať tržby DPB. Prehnaná orientácia revízorov na turistické oblasti naznačuje že slúžia skôr na to aby DPB vybral nejaké extra peniaze od ľudí ktorí nepochopili systém, často povedzme aj cestovné zaplatili, len si napríklad zle označili lístok. Medzitým na kraji mesta sa cestuje zadarmo lebo všetci vedia že tam revízori nechodia a ak aj hej, tak možno raz za uhorský rok a zaplatiť 50€ ročne je menej ako 199€ ročne. Detto platí o vybraných časoch dňa/týždňa.

Súhlasím s tým čo písali iní, systém by mal byť nastavený tak že revízori by boli rovnomerne rozhodení do rôznych častí mesta a rôznych časových úsekov.
Reply on: N/A #244142:
Takze podnik to planuje cielene s cielom zarabat nie vychovavat. Pretoze som pocul uz pribehy xy ludi ktori maju statisticky odsledovane ci sa im oplati na ich cestovne linky kupovat alebo nekupovat listok. A pouzivaju vo vacsej miere prave tie co nejdu "centrom".
Reply on: Urbanway 2423 #244140:
Tak aby si vedel, revízor si necestuje horedole ako sa mu chce, ale majú presný rozpis služby, kedy a ktorou linkou koľko zastávok majú cestovať. Vyslovene rozplánovaná celá služba.
Reply on: Urbanway 2423 #244140:
"Mzda je zložená: základná mzda 646€ + podielová prémia za uhradené platby za nezaplatenie cestovného. Nárok na podielovú prémiu vzniká až po kompletnom zaučení počas skúšobnej doby."

Počet voľných pracovných miest:
7

Treba diskutovať ďalej?
Reply on: N/A #244139:
Niečo na tom ale bude, lebo ja pravidelne stretávam jedného revízora, ktorý sa celý deň vozí na linke 3 v úseku Blumentál - Šafárikovo nám, kde cestuje veľa ľudí. Stretnúť revízora niekde na okraji mesta je celkom vzácnosť, ale občas chodia aj tam. Raz som dokonca revízora stretol aj v 145, ktorý sa tam došiel povoziť. 🙂
Dosť to závisí od toho, ako veľmi sa revízorovi chce cestovať, a preto by asi mali mať každý deň stanovené napr. 4 linky, na ktorých by v ten deň kontrolovali, lebo pokiaľ je výber liniek na revízoroch, tak len málo z nich (ak vôbec) pôjde na linky typu 77, 79,... a pod. Ďalšia vec je, že párkrát za rok by sa mohli v spolupráci s MP robiť kontroly aj v nočných spojoch.
Reply on: Anderis556 #244133:
Koľko spojov denne vypravuje DPB?
Koľko medzizastávkových úsekov obsahuje každý spoj?
Koľko je revízorov v evidenčnom stave?
Koľkokrát denne cestuješ?

Si to prepočítaj pravdepodobnosť, že stretneš revízora práve v tom spoji, v tom čase, v tom úseku.

Riešiš nezmysly a spamuješ vlákno a aj DPB.

To, že si ich nevidel, neznamená, že tam nie sú.
https://youtu.be/Oienu1CpIHk?t=42
Reply on: Miro #244137:
Ako je to s našimi degesmi? Keď sa presúvajú na hradenie nejakej linky, tak nechodia vždy pod dratmi. Znamená to, že sa vtedy porušujú predpisy alebo aj ZV majú pri presunoch presne stanovené trasy, ktoré odsuhlasuje drazny úrad?
Reply on: trolejbus6207 #244135:
Zaujímalo by ma, ako to majú v Estónsku s predpismi? U nás by iste takto upravený trolejbus nemohol len tak bežne jazdiť po cestách, ale len po určenej trolejbusovej dráhe. Iba že by sa to preklasifikovalo na autobus.
Reply on: Solider #244134:
Nepovedal som že nikdy som ich nevidel inde. Iba mi vadí to rozdelenie, ako keby Hlavná stanica bola pre nich stred vesmíru alebo čo. Ja hlavne nechápem čo ich tam tak tiahne, stavím sa že inde by mali viac čiernych pasažierov.
Podľa mňa by to že by viac chodili aj inde pomohlo, že by možno bolo menej čiernych pasažierov. Fakt.
Reply on: Miro #244132:
Na prevádzku samozrejme nezmysel, ako nápad určite zaujímavé...
Reply on: Anderis556 #244133:
Takže sa sťažuješ, že TY si inde revízorov nevidel 😅 Zaujímavé.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.