Tak a zase kde som videl revízorov, môžem miliónkrát hádať. Samozrejme zastávka Pod stanicou. Už konečne by malo prestať platiť že kontroly musia byť vykonávané primárne na Hl. st. a jej okolí. Chodievam dosť MHD, a na rôznych linkách, ale v iných častiach som ich nevidel už si ani nepamätám. Napríklad v Petržalke kde bývam. Alebo na Nivách kde chodievam viac dokonca nikdy. Napísal som to aj na e-mail, uvidím čo bude za odpoveď.
Je rok 2022, nie 1994. Živiť 14Tr/15Tr je ako keby vozidlový park Slovak Telekomu držal pri živote Škody Felicie. Alebo Lufthansa držala pri živote Boeingy 707.
To si sem ani nemal dávať, lebo sa to ešte náhodou zapáči šotoušom z DPB, povedia si že aj oni by také chceli a začnú aj oni sypať prachy do jedného z našich vrakov aby mali ďalšiu výnimočnú hračku na svojej modelovej železnici.
Arriva 1.7. Lepila nové CP všade, kompletne všade tak, ze zostali aj staré CP vyvesené, nové lepili pod alebo vedľa, mnohokrát tie menšie, nie a4.
Mňa by zas zaujímalo, na základe čoho sa rozhoduje, či sa dá oznacnik na tie orvoske betónové kocky vyložené v priestor zastávok alebo sa inštalujú stĺpy rovno do zeme.
Tiež by ma zaujímalo kam písať ohľadom podobných vecí. Jelka zdravotné stredisko aj Senec AS nemajú už od začiatku júla CP pre 659, za to tam je 658/609 dvakrát, z toho jedno je už staršia neaktuálna verzia, písal som ohľadom toho na informacie@arriva.sk, nedostal som však žiadnu odpoveď, ani na zastávke sa nič nezmenilo.
Komu písať, ak boli nové označníky na zastávke Cífer, Štadiónová nainštalované každý na opačnú stranu cesty, než mal byť, aj so všetkým príslušenstvom? T.j. na strane bližšie ku štadiónu je tabuľka l565 s cieľom Bratislava, AS a CP smer BA a na strane bližšie ku Hlbokej je tabuľka l565 s cieľom Cífer, železničná Stanica a CP smer Cífer. Okrem toho vitrínka tam už je, ale CP je v oboch smeroch nalepený na stĺp nad vitrínkou.
V Rozkaze prednostu stanice, ktorý spresňuje Rozkaz o zavedení GVD sa spracujú pokyny a časy uzamykania.
Priestory uzamyká výpravca a v prípade vyšších meškaní alebo iných mimoriadnostiach rozhodne výpravca o ponechaní odomknutých priestorov.
Stalo sa mi to viackrát. Stanica zostane otvorená do príchodu posledného vlaku (prípadne ju vtedy znovuotvoria).
Alternatívne sa dá vyjsť cez prvé nástupište aj bez prechodu budovou, ale to musíš vedieť kade ísť, nie je to značené. Podchod samotný sa myslím nezamyká nikdy.
By ma zaujímalo že ako to je s Hlavnou stanicou, keď sa uzatvára o 0:15 lenže nejaké posledné vlaky by prišli neskôr ako 0:15 a nemohli by prísť na 1. nástupište. Napríklad EC 285 Metropolitan alebo RR 17764 Tatran (iba nedeľa) často chodia zmeškané.
trolejbus6207
k tomu niečo o "parciálnej Škode 14/15Tr" - https://www.cs-dopravak.cz/trolejbus-skoda-15-tr-s-dieselovym-agregatem-i-cast/