Ako vidno na tomto videu, na elektronickej tabuli na Moste SNP nie je uvedený ako cieľ busu 29 aj hrad Devín. Celkovo je orientácia na tých nástupištiach pod mostom dosť neprehľadná nielen pre cudzinca (chýbajú nejaké orientačné značky kde sa nachádzajú jednotlivé nástupištia). Nemohol by s tým DPB niečo urobiť? Sorry že to hádžem tu, ale niekto z DPB tu snáď je. https://youtu.be/B7s5LhNE-AQ?t=51
N/A
2. To, že vlak nebudeš prevádzkovať neznamená, že nebudeš platiť poplatky.
Existuje na to vzorec regulátora: Ump = U1 + U2 + U3 + U4 pričom U1= je úhrada za objednanie a pridelenie kapacity, vypočítaná na základe variabilných nákladov regulovaných služieb, vypočítaných podľa § 3 ods. 7 a 8, súvisiacich s objednaním a prideľovaním kapacity a plánovaných výkonov na rok t; vyjadruje sa v eurách za vlakové kilometre
a zároveň platí: ŽSR sú oprávnené odobrať žiadateľovi pridelenú kapacitu infraštruktúry v prípade, ak:
- bola využívaná pod stanovený limit alebo nebola využívaná v priebehu jedného mesiaca a
zároveň sú splnené podmienky odobrania kapacity infraštruktúry uvedené v týchto
Podmienkach používania železničnej siete z tohto dôvodu;
- železničný podnik prestal spĺňať podmienky poskytovania dopravných služieb na železničnej
sieti v správe ŽSR uvedených v podkapitole 3.2.. týchto Podmienok používania železničnej
siete;
- žiadateľ neuhradil vyfakturovanú cenu za prístup k ŽI podľa podkapitoly 5.9. týchto Podmienok
používania železničnej siete;
- železničný podnik používa železničnú infraštruktúru v rozpore s pridelenou kapacitou
infraštruktúry;
- na infraštruktúre susedného MI bola trasa odrieknutá, príp. odobratá kapacita infraštruktúry.
3. Je to štandardný proces v prípade kolízie. Ešte máme pojem preťažená infraštruktúra a tam sú postupy iné.
Pre ľudí, ktorí s tým nepracujú a len ich "baví" doprava je toto španielska dedina. To čo som tu písal je len zlomok.
Ukončujem teda vysvetľovanie. Kto chce, nech si študuje tieto veci vo voľnom čase.