Reply on: Joyki #243040:
To jediné číslo linky, ktoré je vidieť je naozaj príznačné.Kto vie čo robí BIDka, pretože aj pri tých, ktoré sú označené stoporeným papierom je čitateľnosť mizerná.
Najmä ak to čo malo byť podla štandardov na formáte 2x A4 (naležato) je iba na jednej A4.

Peon
Dokonca podľa mňa zmena k horšiemu: Sedadlá (neviem či všetky) nemajú taký ten držiak v sebe, teda mohol som sa chytiť iba priamo sedadla predo mnou..
A vlastne aký majú reálny prínos tie multifunkčné označovače pri 1. dverách v busoch Arriva Mobility Solutions? V bielej Karose (cesta v rámci BA smer ASMN) som klikol na "INFO" a priložil BČK a vodič ma hneď poučil ukázaním na strojček "Pane, tuto sa dáva kartička".
A každý nastupoval prednými dverami a prikladal BČK. Rozdiel oproti minulosti (SL) je iba že na takúto cestu strojček netlačí papier - asi mali všetci BČK s predplatenými zónami 100+101. Ešteže nikto nenastúpil cez 2. dvere, mohol by z toho byť zbytočný konflikt s vodičom aj napriek zmene organizácie nástupu a výstupu cestujúcich https://www.idsbk.sk/zmeny-region/
A podarilo sa už niekomu zistiť čo je to za reklamu na displeji vpravo? Nebolo by lepšie tam dať nejaké informácie súvisiace s IDS BK alebo aj reklamu z ktorej sa dá pochopiť to aká vec / služba je v tej reklame ponúkaná? https://imhd.sk/ba/galeria-media/6286/Iveco-Crossway-LE-12M/270094/Dva-úplne-rozdielne-časy-v-jednom-autobuse?ref=ba%2Fgaleria%2F6286%2FIveco-Crossway-LE-12M
A musí byť (po technickej stránke) celý čas jazdy ten displej rozdelený na polovicu? Teda nemohla by sa nasledujúca trasa vozidla zobrazovať niekedy aj cez celý displej?