Reply on: Viko #242101:
No z konca Petržalky (napríklad od takej Antolskej) je určite lepšia 92 /192 ako komplikovane prestupovať s trafením sa do intervalu 83 mimo špičky. Áno, dajú sa aj krkolomné kombinácie a dáko prestúpiť napríklad na Dvoroch ale reálne je linka 92/192 dobrá linka (mimo špičky skrátená po Bory/Lamač), len by nemusela stáť na všetkých zastávkach v Petržalke a najmä mať použiteľný interval celodenne aspoň 15-20 min. Potom by mala využitie aj pre Dúbravku s prestupom na Patrónke (teoreticky aj v Lamači na 23,123...len pri tých intervaloch
Do volieb sa už asi ale s linkami v západnej časti mesta nebude reálne robiť nič a po nich uvidíme.
) silno obhajoval MHD, som sa zmenil na čistého "autistu". Áno, do auta ma vyhnali opatrenia (niektoré pochopiteľné, niektoré nezmyselné) a vrátiť sa späť nemienim. Bývam v Petržalke, dcéru vozím do škôlky v Petržalke, pracujem v Petžalke. Keď som chodil túto trasu s MHD, tak mi to trvalo 35+ minút. A to som musel mať šťastie, že tá 99, ktorá ma tam viezla, nešla o minútu-dve skôr (áno, dobiehal som na poslednú chvíľu, ale ja bývam hneď pri zástavke). Autom to mám za 15.
Ike
Inak rozumiem, kam mieriš, ale podľa mňa sú lokality, resp. relácie, kde bude VOD vždy "socka". Existujú ľudia, ktorí napríklad dochádzajú z Biskupíc do Rusoviec, hoci sú ich jednotky. MHD to je niekoľkonásobne (dovolím si tvrdiť, že možno aj 10x) ďalej (či už z hľadiska vzdialenosti, alebo cestovného času vrátane prestupov a spoľahlivosti) ako autom. Sám uznáš, že obslúženie tejto relácie použiteľnou MHD s použiteľným intervalom by znamenalo vozenie vzduchu. To som ale vybral extrém a nechcem tým povedať, že na Slovensku nemáme rezervy, kde bojovať o cestujúceho zmysel má.