Reply on: Mhr1 #242122:
U mňa je to presne naopak. Moje okolie sa mi smeje, že ja, čo som desiatky rokov (minimálne 2
) silno obhajoval MHD, som sa zmenil na čistého "autistu". Áno, do auta ma vyhnali opatrenia (niektoré pochopiteľné, niektoré nezmyselné) a vrátiť sa späť nemienim. Bývam v Petržalke, dcéru vozím do škôlky v Petržalke, pracujem v Petžalke. Keď som chodil túto trasu s MHD, tak mi to trvalo 35+ minút. A to som musel mať šťastie, že tá 99, ktorá ma tam viezla, nešla o minútu-dve skôr (áno, dobiehal som na poslednú chvíľu, ale ja bývam hneď pri zástavke). Autom to mám za 15.Plánujem zmeniť prácu a nového zamestnávateľa som sa opýtal, ako je to s parkovaním (okolie Nív). 30€ na mesiac pre zamestnancov, nekúp to. Z mojej lokality by som tam cestoval MHD dosť dlho, autom to mám o trochu dlhšie, než teraz. Nemám dôvod sa potiť v respirátore v MHD, keď sa môžem pohodlne odviezť. A ten ušetrený čas môžem venovať čítaniu knihy
810zssk
"Ako správne hovoril Viko v #242101, na linke 83 sa zameriaš na rýchlosť medzi konečnými a stratíš 4/5 cestujúcich za cenu 4 minút." - Preto píšem že má ísť o nové linky, nie presmerovanie existujúcich. Mne je samozrejme jasné že 83 musí jazdiť tak ako jazdí a rozhodne ju nechcem rušiť.
S posledným odstavcom súhlasím, preto navrhujem rýchle linky tam kde koľajová doprava neexistuje.