Neviete niekto, podľa akej logiky sa združujú zastávkové cestovné poriadky?
Na Račianskom mýte smer AS je pre prímestskú dopravu jeden združený CP pre 219+245+250+269 a na ňom uvedenú trasu od Stupava,aut.st. Ďalej sú tam samostatné CP pre 205, 209 a 251.
Zostávajúcu trasu majú všetky tieto linky totožnú a L251 dokonca ide aj cez Stupavu a z nej po rovnakej trase ako tie štyri zlúčené.
Je pri tlači cestovných poriadkov obmedzenie na maximálne štyri linky alebo nejaké iné dôvody?
Tu na iMHD si taký zlúčený cestovný poriadok pripraviť viem
Na Račianskom mýte smer AS je pre prímestskú dopravu jeden združený CP pre 219+245+250+269 a na ňom uvedenú trasu od Stupava,aut.st. Ďalej sú tam samostatné CP pre 205, 209 a 251.
Zostávajúcu trasu majú všetky tieto linky totožnú a L251 dokonca ide aj cez Stupavu a z nej po rovnakej trase ako tie štyri zlúčené.
Je pri tlači cestovných poriadkov obmedzenie na maximálne štyri linky alebo nejaké iné dôvody?
Tu na iMHD si taký zlúčený cestovný poriadok pripraviť viem
810zssk
2. Narážame na problém že MHD objednáva niekto iný ako regionálku. Bude mesto platiť električky navyše kým župa šetriť na busoch? To je od začiatku problém s týmito úvahami o optimalizácii siete v rámci IDS, keďže prehadzovanie výkonov medzi módmi dopravy zároveň znamená prehadzovanie výkonov medzi objednávateľmi a teda aj rozpočtami. Potrebovali by sme jedného silného objednávateľa pre celú lokálnu dopravu.