čoskoro zaradím niekoľko mojich fotiek, medzi ktorými mimo iného uvidíte:
-Vykladanie 7108ky
-FBW Oerlikon
-Fotky z Hroboňky: 9Tr, Sanosy, 8144, pokazený 6207
-Množstvo fotiek z Blavy
-Snímočky z Brna - KT8D5, KT8D5N, 14TRM + Technické múzeum
okrem toho máme pripravené fotky:
-7109 v oprašovni 1 deň po dovezení
-7070 - čoskoro bude história
-Rekonštrukcia Radlinského
a iné srandičky. Je toho cez 250, takže majte strpenie, už sa to scannuje
-Vykladanie 7108ky
-FBW Oerlikon
-Fotky z Hroboňky: 9Tr, Sanosy, 8144, pokazený 6207
-Množstvo fotiek z Blavy
-Snímočky z Brna - KT8D5, KT8D5N, 14TRM + Technické múzeum
okrem toho máme pripravené fotky:
-7109 v oprašovni 1 deň po dovezení
-7070 - čoskoro bude história
-Rekonštrukcia Radlinského
a iné srandičky. Je toho cez 250, takže majte strpenie, už sa to scannuje
Majkl
2. DPB, no ťažké roky tu máme. Ale čo môžeme chcieť? V ostatných mestách SR je to ešte horšie. Cestovali ste niekedy v Žiline? 84 ráno je šuvix. Banská Bystrica? 10 Sk za lístok a odvezieš sa 2 zastávky. Ak máš batožinu, je to za dvacku. A žiadne električenky, za každú cestu platíš čipovou kartou. A kupujú 4 busy ročne. Nemôžeme sa predsa porovnať s Viedňou (19 ATS za jazdu, ročný 5300 ATS). Však nám za to, že máme nižšiu životnú úroveň, nikto autobusy lacnejšie nepredá. 4,5 mil. za minibus alebo dovidenia. Nechcem ale vedieť ako by tu to vyzeralo, keby mesto nedávalo do MHD miliardu ročne. Ale štve ma, že do diaľnic idú miliardy a kvôli snáď necelému miliónu úspory (a kvôli tomu, že si to zmyslel nejaký úradníček na magistráte) nám skrátia jeden z najvyťaženejších spojov – 34.
3. Záverom, neviete niekto, čo boli zač tie 4 Ikarusy (280), čo som dnes videl v Dúbravke? (červenohnedá farba (ako z DPB), ale mali cudzie ŠPZ, boli bez čísel a na streche nad kabínou vodiča mali také T (ako najstaršie Ikarusy)