Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Čau všetci! mám na vás prosbu... Nemá niekto z vás horné predné obrysové svetlá na ŠM ? Sú to také plexi krytky podobné ako kryty smeroviek na tisícku - akurát že biele - vzadu boli červené.Ak by ste vedeli dajte mi prosím vedieť.
Ináč som príjemne prekvapený že je tu "pomerne" hustá korešpondencia.
Som fanda nielen starých autobusov a trolejov ale hlavne Š 1000 MB.
Viete o osobnom prívese za RTO čo stojí v Čunove? Oplatilo by sa ho zobrať a dať do pôvodného stavu.
zatiaľ čau!
Ozo.
moje adresa je jaroslav.farnik@post.cz
moje adresa je jaroslav.farnik@post.cz,diky
Do kelu... 😢 Skoda tej T11ky. Ale svedci to o tom aky pristup mal vtedy DP k historickym vozom. A navyse vzacnym ! Lebo T11 vzacnostou BOLA a JE ! A neverim, zeby DP vtedy nevedel, ze ze tam T11 stoji. Stali tam skutocne aj nejake tr9...
VELKA skoda, ak je ta T11 uz rozrezana, co asi je.. ;((( A CO TO MUSELO byt za lamersku firmu, co to rozrezala ! Akoze im keby tam pristavili srot Rolls-Royce z roku 1920, tak zorotuju aj ten... Svedci o urovni IQ ludi... 😢
Ach jaj.... je mi tej T11 luto.
Pamatam sa, ze ked som este bol decko, ked tu skusobne v BA jazdila, tak sme ju z brachom nazyvali "Autobusotrolejbus". ;)) Pretoze sme poznali ten dizajn SMky z ulic, ale kedze to malo palice, tak sme to nazvali ako som spomenul. ;))
Ja som tu fotku 11Tr urobil v roku 1991 a v tej dobe sa pod Prístavnym mostom rezali aj 9Tr. Predpokladam, ze to patrilo nejakej firme, ktora tie troleje kupovala a tam ich rezala. Teraz tam uz nie je ani jeden, ale areal tam zostal. Je to za zastavkou MHD smer do centa(Bajkalsku)od Slovnaftu pred železničným nadjazdom - teda vlastne celým Prístavným mostom.
Hej, to by som aj ja rad vedel, pretoze ak ano, okamzite by som alarmoval DPB nech si to odvezu do dielni a urobia historicak!
Kopyright Liberation Front

Kopyright Liberation Front

Ta T 11 este stoji tam na tom malom srotovisku pri Pristavnom moste ??? Ja som ju tam len tak letmo raz zahliadol a zdalo sa mi, ze to je len fatamorgana... Ako sa tam ten trolejbus dostal ??? A kedy ??? Ved co ja viem, tak jedna T 11 stala pred rokmi (1980 - 1985) na srotovisku pri Bernolakove !!! Nemozxe sa jednat o ten isty trolejbus ? Je este tam ???
Hehe, Miso Klatik sa podoba na trpaslika? Ja mu to pooooovieeeeem 🙂

Cervena a kremova farba symbolizuje bratislavsku MHD a s rezimom, ktory tu bol 40 rokov nema nic spolocne. Jednoducho chceme urobit stranku o doprave, tak tam nedame napr. modru na ciernom pozadi, co nas nater vobec nepripomina.
Pozdravujem jedneho zo zakladajucich clenov, ktory sa podoba na trpaslika. Hovorim o Michalovi Klatikovi. Poznate ho? Co sa tyka stranky, celkom pekna, ale tej cervenej farby je tam trochu privela, hlavne z dovodu ze 40 rokov jej tu bolo az, az. Doprava v Ba je presne taka ako pisal nepriatel MHD, ktoreho osobne poznam.
Vďaka skutočnosti, že Mestská doprava odstúpila od našej dohody o vzájomnom používaní fotiek, boli sme nútení k 11.11.2000 odstrániť všetky ich fotky z týchto stránok. Aby to však nebolo také pesimistické, pribudlo niekoľko výnimočne zaujímavých fotografií od Jura Košeckého, za ktoré mu veľmi ďakujeme. Ide hlavne o fotografie vraku trolejbusov Škoda T 11 a 14Tr0, o autobus Ikarus 280 na plynový pohon, ale aj o vyradené električky T2 a množstvo trolejbusov 9Tr. Naozaj sa oplatí ich pozrieť.
Jaroslav, diky za ponuku - len si nenechal svoj mailovu adresu 😞
ještě k tomu Hradci Králové,mají tam 33 nízkopodlažních solo autobusu k-R/City bus a 16 nízkopodlažních trolejbusu Škoda 21 Tr.
V roce 2001 se počítá se zakoupením trolejbusu Škoda 21Tr a 22 Tr.
a pár kloubových City busů.Jaroslav
ahoj,
jsem z ČR,tedy z Prahy,musím říct že tady ta stránka o MHD je opravdu super!!!
Co se týče tch autobusu je to u nás sice lepší ale je pravda že na Slovensku potkáte kde co.Chtěl bych vás požádat jestli nemáte někdo informace o vozovém parku autobusu v Banské Bystrici+počet vozidel.
To samý platí o nějákej větších městech na slevensku např.Trnava,Martin,
atd...
Pokud si budete někdo chtít zeptat na MHD v ČR,resp.autobusy,trolejbusy,
tramvaje tak vám hned napíšu.Mám kdispozici kompletní přehled vozových parku DP v ČR a provozovatelů ČSAD popř.nástupnických firem.Předem děkuji a těším se na spolupráci. Jaroslav
K tym 4 zahadnym Ikarusom - ja som ich videl v lete tiez !!! maju myslim bulharske, alebo ukrainske SPZ a tiez isli spolu za sebou. Neviem co to ma znamenat. Vie niekto tuto zahadu objasnit ?
Chcel by som vedieť, či kompetentní ľudia v DPB vedia načo majú slúžiť tie vnútorné panely na zobrazovanie nasledujúcich zastávok. Podľa môjho názoru sú nato aby cestujúci boli informovaní o aktuálnej trase vozidla. Nechápem, prečo nedokážu naprogramovať do nich aj odklonové trasy, hlavne pri električkách, kde sú tie odklony väčšinou rovnaké. Napríklad teraz počas prestavby trate pri tuneli sa v električkách vôbec nezobrazujú nasledujúce zastávky. Namiesto toho tam dajú také blbosti ako "Pásmo:40" alebo sa ukazujú zastávky na normálnej trase a pritom vozidlo ide po úplne inej... DPB by sa už konečne mohol zobudiť...
1. Ja si zas myslím, že nákup Ikarusov 435 a 415 nebola zlá investícia. Za pomerne dobrú cenu sme kúpili európsku kvalitu. Skôr sa mi nepáči nákup autobusov pre SADky. Karosy, ktoré sa v takmer nezmenenom tvare skrine (myslím dizajn skrine a aj interiér) vyrábajú hádam 15 rokov a Mercedesy, no tie boli ešte väčším sklamaním. Keď sa povedalo Mercedes, vyzeralo to dobre, ale to čo ponúkajú – úzke jednoduché sedadlá, žiadne infosystémy pre cestujúcich...Stačí sa pozrieť do posledného čísla Truckera a človek vidí, ako vyzerá nový autobus od Mercedesu (ale asi len pre Nemcov). Veď takýmto spôsobom sa nám západ, ale aj naši susedia, stále vzďaľujú. V Maďarsku na diaľkových linkách premávajú také Ikarusy (tmavé okná, klimatizácia, široké sedadlá, displeje typu Buse), že to je fakt radosť cestovať. V Hradci Králové som videl len nízkopodlažné Karosy (ale to bolo spojené s 50%? Št. dotáciou) – tak má vyzerať doprava.
2. DPB, no ťažké roky tu máme. Ale čo môžeme chcieť? V ostatných mestách SR je to ešte horšie. Cestovali ste niekedy v Žiline? 84 ráno je šuvix. Banská Bystrica? 10 Sk za lístok a odvezieš sa 2 zastávky. Ak máš batožinu, je to za dvacku. A žiadne električenky, za každú cestu platíš čipovou kartou. A kupujú 4 busy ročne. Nemôžeme sa predsa porovnať s Viedňou (19 ATS za jazdu, ročný 5300 ATS). Však nám za to, že máme nižšiu životnú úroveň, nikto autobusy lacnejšie nepredá. 4,5 mil. za minibus alebo dovidenia. Nechcem ale vedieť ako by tu to vyzeralo, keby mesto nedávalo do MHD miliardu ročne. Ale štve ma, že do diaľnic idú miliardy a kvôli snáď necelému miliónu úspory (a kvôli tomu, že si to zmyslel nejaký úradníček na magistráte) nám skrátia jeden z najvyťaženejších spojov – 34.
3. Záverom, neviete niekto, čo boli zač tie 4 Ikarusy (280), čo som dnes videl v Dúbravke? (červenohnedá farba (ako z DPB), ale mali cudzie ŠPZ, boli bez čísel a na streche nad kabínou vodiča mali také T (ako najstaršie Ikarusy)
Drahy nepriatel MHD!

Treba si uvedomit, preco je to tak, ako to je. Tie vozidla za to rozchodne nemozu. My nie sme obhajobou DPB. My sa zaujimame o historiu vozidiel, a o MHD vseobecne. To mas napr. tak, ako ked sa niekto zaujima dajme tomu o lietadla, alebo lode.

Nemysli si, ze mam rad preplnene vozy (linkou 201 chodievam dost casto).

A preco by stranka nemala byt pekna? My nie sme dpb.sk!

Clenov? Viac, viac ........
Apropo zabudol som... Koľko máte členov - desať?
MHD v Bratislave je v otrasnom stave. Autobusy chodia ako si chcú a pritom majú este aj priatelov.... hmmm.... to je zaujímavé. V 201 je to totálne ottrasne páni...A nielen tam... Síce sa vám čudujem, že to robíte, ale stránka je vcelku pekná, čakal som niečo oveľa horšie
7053 a 7070 jazdia na linkach 3,11,14 cez vikendy aj na linke 5.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.