Reply on: Kotlár #238973:
Za mna minus:- za presmerovanie dopravy cez Majkovu a Americke namestie ak clovek ide od Trnavskeho myta (obyvatelia sa potesia)
- nezrusenie aut na Vazovovej a upravy odbocenia z Bernolakovej aj dolava
- blokovanie rovneho smeru na Kollarovo nam. zastavkou (auta budu blokovat elektricky/krizovatku)
- zrusenie laveho odbocenia od Slovnaftu je tiez minusom (aj ked tu plne chapem preco, obcas tam odbocit bolo doslova o tom, ci sa necham zramovat autom alebo elektrickou)
- dalsim minusom je neexistencia zastavky niekde uprostred ulice (co by zase ale dalo zastavku kazdych 200m co asi nie je ziadane) resp. nevidim nikde navrh na posunutie Legionarskej blizsie ku Kriznej pre lepsi prestup
- cyklochodnik pred krizovatkou s Majkovou ide zbytocne na par metrov na cestu = zbytocny kolizny bod
- a urcite minusom je neintegrovana zastavka trolejbusov s elektrickami/ze tam stoja iba jednym smerom.
Plusmi je:
- zlepsenie prestupu na Americkom
- viac zelene
- zrusenie parkovania "vsade" na chodniku
- oddelena cyklotrasa
Urbanway 2423
- z toho kúsku cesty na triangli pri Vazovovej sa podľa mňa autá nedajú úplne vylúčiť (kvôli obyvateľom), len by sa to dalo zjednosmerniť (povolený by bol iba výjazd z Blumentálskej), ale vtedy by bolo dobré urobiť aj to ľavé odbočenie (súčasné riešenie je dosť nešťastné a miestni aj tak prikázaný smer vľavo nerešpektujú). Pri tom triangli by taktiež bolo vhodné obmedziť/regulovať parkovanie (stačilo by aj vyznačenie parkovacích miest a jasné oddelenie od el. trate)
- myslel si, že autá idúce od pumpy by stáli na priecestí, alebo ako, lebo inak tomu nerozumiem, veď všetky zastávky budú pred križovatkou?
- to zrušenie odbočenia ešte bude problém (hlavne pre tankujúcich, ostatní to vedia obísť cez Mickiewiczovu), lebo obchádzku smerom na TrMy si ani neviem predstaviť
- podľa mňa by sa dala zastávka Krížna presunúť bližšie ku križovatke Legionárska x Krížna, čím by sa zlepšil aj prestup na autobusy a takisto by sme mohli zriadiť zastávku niekde pri triangli na Vazovovej (vzdialenosť medzi nimi by bola cca 300 metrov, v závislosti od ich presného umiestnenia)
- nebol by potom chodník pre chodcov príliš úzky (mal by cca 2-2,25 metra), nevznikali by tam zase kolízie s chodcami?
- nebol by problém pri integrovanej zastávke, že by boli tri križovatky blízko seba (Americké nám, križovatka pri Slovnafte a Oborárske nám)? Na týchto križovatkách (okrem tej pri Slovnafte) by podľa mňa museli byť semafory (tak ako doteraz), lebo inak by sa asi tbusy na Záhradnícku nezaradili, vďaka čomu by sa prejazd cez Americké nám. vôbec nezrýchlil.