Reply on: Urbanway 2423 #238977:
K druhemu bodu - kebyze spravia lave odbocenie z Bernolakovej (od Kriznej) na Blumentalsku, tak by auta vedeli vylucit z triangla. Vedel by si sa tam dostat cez Bernolakovu a okruhom cez Majkovu a vyjazd by si mal cez Bernolakovu na Radlinskeho.Treti bod: myslel som, ze auta budu blokovat elektricky od Slovnaftu a pripadne krizovatku od Zahradnickej, kedze vieme ako mnohi beru "neupchavat krizovatku"...
Siesty bod: No chodec vs cyklista a auto vs cyklista - osobne si myslim, ze horsie dopadne stret v pripade toho druheho. Plus nemame niekde aj "zmiesane" chodniky, kde su chodci a cyklisti? Tych par metrov by bolo urcite menej koliznych ako ked ich nasilu potlacia medzi auta a zbytocne zvysia riziko pre nich.
Siedmy bod: kebyze sa tam da plna dynamicka preferencia MHD tak by to nemal byt problem. Myslim si, ze by to nebolo o nic komplikovanejsie ako Racianske myto a zaroven je tam radovo nizsia doprava ako na Racku.
MatejBA
- za presmerovanie dopravy cez Majkovu a Americke namestie ak clovek ide od Trnavskeho myta (obyvatelia sa potesia)
- nezrusenie aut na Vazovovej a upravy odbocenia z Bernolakovej aj dolava
- blokovanie rovneho smeru na Kollarovo nam. zastavkou (auta budu blokovat elektricky/krizovatku)
- zrusenie laveho odbocenia od Slovnaftu je tiez minusom (aj ked tu plne chapem preco, obcas tam odbocit bolo doslova o tom, ci sa necham zramovat autom alebo elektrickou)
- dalsim minusom je neexistencia zastavky niekde uprostred ulice (co by zase ale dalo zastavku kazdych 200m co asi nie je ziadane) resp. nevidim nikde navrh na posunutie Legionarskej blizsie ku Kriznej pre lepsi prestup
- cyklochodnik pred krizovatkou s Majkovou ide zbytocne na par metrov na cestu = zbytocny kolizny bod
- a urcite minusom je neintegrovana zastavka trolejbusov s elektrickami/ze tam stoja iba jednym smerom.
Plusmi je:
- zlepsenie prestupu na Americkom
- viac zelene
- zrusenie parkovania "vsade" na chodniku
- oddelena cyklotrasa