Reply on: MatejBA #238978:
Druhý bod: Obyvateľom Blumentálskej by sa o dosť predĺžila cesta, keby jazdili okolo Steinu a po Bernolákovej a navyše si myslím, že tam nejazdí až toľko áut, aby to spôsobovalo výrazné problémy.Šiesty bod: S týmto v podstate súhlasím, ale na chodníku by potom asi bolo vhodné osadiť zábradlie/nejako fyzicky oddeliť cyklotrasu od chodníka (napr. nejakým obrubníkom/vyvýšením), aby to nedopadlo ako na Farského, kde cyklisti vrážali do chodcov.
Siedmy bod: Tá dynamická preferencia by pomohla, ale aj tak by to najmä v smere z centra bolo dosť komplikované. Teraz sa navyše rozšíri aj chodník pred nemocnicou (čo je samo o sebe pozitívne), čím sa uľahčí prestup z L4 (z centra) na trolejbusy, lebo nebude nutné ísť cez prechod vpravo: https://goo.gl/maps/jifhs1fXyNdwJXEC6 , ale bude sa dať prejsť aj priamo po rozšírenom chodníku (vpravo od toho malého ostrovčeka so stĺpom TV), takže ten prestup podľa mňa nebude nejaký strašný.
Urbanway 2423
Inak to presunutie trate na Americkom nám. je super krok, odstráni sa esíčko, vyzerá to tak, že pri odbočovaní zo Špitálskej smerom z centra sa rozšíri aj pruh pre autá, čo je poztiívne. Takisto aj ukľudnenie dopravy na Krížnej (nemožnosť prejazdu z Krížnej na Mickiewiczovu) a jej celkové skultúrnenie (zeleň, menej parkovania a cylkotrasa) je podľa mňa super. Z DZ vyplýva aj združenie zastávky na Krížnej, čo bude dobré hlavne pre NAD ako aj pre N53, pretože sa už cestujúci nebudú musieť predierať pomedzi parkujúce autá pri nastupovaní do autobusu. Jediný "problém," čo mi napadá, je kadiaľ bude jazdiť N53 smerom do centra (po el. trati, cez Májkovu?).