Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: samkoh #238471:
Má, ale obávam sa, že daná električková trať na Tomášikovej nie je veľmi spôsobilá na prevádzku autobusov. 🙂
Reply on: samkoh #238470:
Stojí, máš pravdu, ale až za rohom a ten prestup teda nie je bohvieaký. 🙂

Aj tak by ale mala byť trať pojazďovateľná autobusmi aj v tomto úseku, či už kvôli NAD alebo aj dojazdom, ktoré by možno využilo viacej ľudí, ak by stáli priamo na električkovej zastávke.
Myslím si, že električková zastávka by sa dala posunúť dopredu, cesta by sa iba musela zúžiť o kúsok ďalej ako dnes, ale to by hádam nemal byť problém.
Reply on: Vladimír #238466:
možno sa mýlim, ale nemá električka Tomášikova->Vivo voľno naraz s autami v tomto smere už teraz?
Reply on: Urbanway 2423 #238467:
53 v súčasnosti na Novej Dobe stojí. Skôr som rozmýšľal, či je taký vážny problém potiahnuť električkovú zastávku bližšie ku križovatke.
Ahojte, vieme prosím čo sú tie nové CP Slovak linesu?
Prázdninové sú bez zmeny (min. moje linky), čiže predpokladám že sa tam len dodával školský rok, lebo 8.1. technicky začína školský rok, akurát je to teraz kvôli korone posunuté?
Reply on: Vladimír #238466:
Ja dúfam, že s pojazďovaním Vajnorskej radiály v úseku TrMy až Zátišie, príp. Odborárska sa pri rekonštrukcii počíta, pretože by to zlepšilo prestupy (53 by mohla napr. zastavovať aj na Českej a Novej dobe, 50, 51 na Zátiší a 51, 98 pri Poluse) a navyše by to aj zrýchlilo v špičke autobusy, keďže by nemuseli stáť v zápche.

V súčasnej dobe by podľa mňa bol problém s tým, že dlažba by asi autobusy dlhodobo neudržala, takisto nie je na to upravená ani CSS.
Reply on: yellowcaptcha #238465:
Tento nápad sa mi veľmi páči, a nielen ako nejaké dočasné covid-opatrenie, ale trvalé zabezpečenie prestupu medzi L4 a 50. V smere od Tomášikovej by výhľadovo mohla L50 prichádzať po električkovej trati a do zastávky odbočovať na električkový signál.
Avšak neviem posúdiť, či a aké stavebné úpravy sú potrebné na realizáciu tohto opatrenia.
Reply on: Petto #238458:
Tam by mohlo byť lepšie nechať zachádzať L50 cez električkovú zastávku Kuchajda s prestupom na hrane ak by to bolo možné (s garantovaným prestupom medzi ňou a L4).

Respektíve zriadiť zastávku Kuchajda pre L50 normálne na ceste zhruba na úrovni električkového označníka smerom do mesta aj s dočasným priechodom pre chodcov z oboch strán smerom ku električkovým nástupištiam.


Prestup zo zastávky L98 a L51 pred Vivom na električkové nástupište smerom do mesta je totiž dosť nanič (v prípade tej tvojej kyvadlovky), podobne ako presun medzi nástupišťami MiÚ Nové Mesto z L4 na L50 (v opačnom smere to nieje také strašné ale tiež to nieje bohviečo).
Reply on: S499.1023 #238444:
ja viem co je podstata hybridu... ale dole z kopca vies ist bez potreby paliva viac-menej s cimkolvek, zavisi len na odporoch ktore mas (valivy, odpor vzduchu, ...) a sklone (=zrychleni) ktore ti teren poskytuje.... prebytok bohuzial v spalovaku nemas velmi kam naakumulovat (leda ak do kinetickej energie vozidla, v com ta ale mozu limitovat ci uz predpisy (maximalna povolena rychlost) alebo fizikalne obmedzenia v podobe maximalnej rychlosti ktoru si mozes dovolit vzhladom na adhezne podmienky a stav a geometriu cesty.....)
Reply on: Urbanway 2423 #238452:
Výhybky a stav trate som neuvažoval takto narýchlo, napokon to tam ani poriadne nepoznám
Reply on: Hotel #238456:
On tu je známa tvár a toto je už neviem koľká reinkarnácia, takže ban nepomôže
Reply on: Trammat #238459:
I tak še da
Reply on: Petto #238458:
A keby sa tam spravil od lakeside kultúrny chodník, ideálne aspoň čiastočne zastrešený, tak by možno ani tá kyvadlovka nemusela jazdiť. V tom mieste je toľko nevyužitého potenciálu, že to až mrzí.
Reply on: Urbanway 2423 #238453:
Otázkou zostáva, či by to niekto z podniku bol ochotný zrealizovať, mám o tom veľké pochybnosti, to už to zrejme radšej nechajú tak, ako to je len aby nemuseli vymýšľať niečo nové.
Reply on: Ma178rek #238446:
Vsetko by slo podla mna len na Zlate piesky. A nech ide kyvadlovka od Vivo k ZST NM hoc aj tie nase Rosera
Reply on: Hotel #238456:
Ja tu dávam návrhy na zvládnutie pandémie. Sú to normálne návrhy. Ban nepomôže.
Reply on: Default #238455:
Už konečne buď ticho.Až si ma donútil vytvoriť si konto.Ty si len obyčajný úbožiak ktorý si očividne tu rieši svoje komplexy.Všetkým nám pomôžeš keď konečne vypadneš lebo naozaj nie si zaujímavý.Ja sa taktiež neviem prečo tomuto pacientovi nedajú admini ban pretože tu zahlcuje fórum rovankými alebo podobnými príspevkami a tým porušuje pravidlá používania.
To vážne riešite toto v tejto situácii? Teraz je najlepšie natvrdo zrušiť MHD do odvolania ako som spomínal.
Reply on: 810zssk #238449:
Umožňuje BUSE niečo také ako posielanie textových správ z dispečinku? V Brne sa to bežne používa na zabezpečovanie garantovaných prestupov, nešlo by to tak urobiť aj u nás, pretože si nie som úplne istý, či by všetci vodiči na prestup čakali, keby to bolo iba nich.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.