Ako fungujú "opatrenia" je dobre vidieť v Alze na Mlynských Nivách.
Pred "sprísnením" "opatrení" ľudia išli k automatu, zadali číslo objednávky do automatu a s poradovým číslom počkali na výdaj.
Podľa nového "opatrenia" do miesta výdaja sa má vstupovať po jednom. Takže alza vyložila stoly na hranicu svojej prevádzky a ľudia z poradovým číslom čakajú vo vestibule AS (pri okienkach SlovakLines na predaj CL) . Na oveľa menšej ploche, než pred "sprísnením" "opatrení".
(Pomalý potlesk pre "pandemickú komisiu".)
Pred "sprísnením" "opatrení" ľudia išli k automatu, zadali číslo objednávky do automatu a s poradovým číslom počkali na výdaj.
Podľa nového "opatrenia" do miesta výdaja sa má vstupovať po jednom. Takže alza vyložila stoly na hranicu svojej prevádzky a ľudia z poradovým číslom čakajú vo vestibule AS (pri okienkach SlovakLines na predaj CL) . Na oveľa menšej ploche, než pred "sprísnením" "opatrení".
(Pomalý potlesk pre "pandemickú komisiu".)
Ike
Možno keby sa nechali otvorené reštaurácie aj za prísnych podmienok (napr. každá druha stolička voľná, obmedzený čas sedenia pri stole a pod.) a nejaká autorita (nie súčasný premiér) by povedala, že hlavne sa cez sviatky nestretávajte v domácnostiach, ale radšej choďte s príbuznými von, že by miera rešpektovania Silvestrov a Vianoc bola väčšia. A možno by sa nakazilo podobne ľudí, ale boli by rovnomernejšie rozložení a nápor na nemocnice by bol menší.
Je naozaj komické ak reštaurácia, ktorá ma 100 m2 a kapacitu 20 ľudí (teda 0,2 človeka na 1m2) a vie sledovať čas klienta, vie sledovať teplotu, vie sledovať príznaky, je nebezpečím istej nákazy a VOD (napr. ranný vlak) nie, hoci tam sa to nijako nedá vymáhať a nikto ani nič nesleduje. Howgh.