A čo tak zriadiť pre dojazdové spoje výstupnú zastávku priamo pred Depom Krasňany, pred krížením s Jurskou ul.? Je to síce v oblúku, ale pravotočivom, takže by vodič videl v spätnom zrkadle dvere, a využiť by to mohli ľudia z nových bytoviek v okolí (výstup by bol do trávy, ale IMHO lepšie, ako ísť z N55 z opačnej strany Račianskej, cez križovatku bez vyznačeného priechodu pre chodcov).
Posledná 3 až do Rače ide z Račianskeho mýta mýta 23:18, posledný dojazd 4 do Depa Krasňany 0:15.
co je to pevna preferencia ? pokial viem tak su tam z obidvoch stran cidla a tie pokial zaregistruju elektricku tak ju vo vcelku rozumnom case (v smere z mesta bez zastavenia) aj pustia....
skor je ale dana faza vcelku blbo zaradena v kombinacii s predchadzajucimi dvoma semaformi v smere do mesta, pretoce v zasade hodi cervenu vtedy ked tam pusti auta z hlavnej (od Race a Pezinka) ten prvy, takze tlupa aut vystartuje a znova brzdi na ~150 metroch, co je urcite velky prinos pre ekologiu
Lenže sa to má volať presne podľa reálneho názvu alebo ulice ktorá sa tam nachádza. OC Vajnory neexistuje.
To by mohli dať OC Sad Janka Kráľa namiesto Aupark.
Cca. 7:30 - 8-15 , poobede je to rôzne. Za mňa aspoň 16:30 - 17:15.
Závisí to aj od toho ako je upchatá Šancová a križovatka sa včas nevyprázdni pred zeleným signálom od Žilinskej a Karpatskej.
Ešte by ste mohli zapnúť pevnú preferenciu na Vinohradoch pre električky. Niekedy sa tam neúmerne dlho čaká. Stačilo by iba ten jeden semafor , ktorý je pred esíčkom..
Nemalo byť dôvodom skracovania názvov to, aby sa vošli do jedného riadku? A potom prídu s týmto. Nehovoriac o tom, že ak je raz oficiálny názov zastávky Stn. Vinohrady, tak by sa mal používať všade v tejto skrátenej podobe.
Erasmus
Posledná 3 až do Rače ide z Račianskeho mýta mýta 23:18, posledný dojazd 4 do Depa Krasňany 0:15.