Reply on: J #23802:
Nerob si az take iluzie. Ta (anti)koncepcia rozvoja DPB je nejaky scasti blud co robi magistrat, ktory evidentne v niektorych veciach s DPB nespolupracuje. Napriklad to obratisko trolejbusov Radnicne namestie, teraz to zacali nazyvat ze Mierova, to je nejaka volovina, ktoru udajne niekto vymyslel, a nemozu mu to vytlct z hlavy. Tak sa to kazdorocne dava do tej koncepcie. To je tak s tymi planmi, vraj jeden ing. z DPB si robil srandu, ze v useku AS Mlynske Nivy - Rajska je zvyseny pohyb cestujucich, a udajne za par dni zacali projektovat trolejbusovu linku s danou trasou. Co sa tyka plnicky, nech len pekne stavaju, teraz, ked sa konecne prestali robit na plyn Karosy, tak je mozne, ze tie nove vozy budu na CNG a pre tie plnicku moralne prijmem.Re #23806 J: No mne za najviac lubi ten duobus na samostatnom telese, cize univerzalny elektrickotrolejbusoautobus. Potom celkom pekne su dvojposchodove elektricky, autobusovlak a bicykmonorailolanovka

J
Čo ma zaujalo je:
Električka do Vajnor - Prostredné možnosť prestupu na železnicu 2004 - 3mil. Sk Neviete niekto niečo bližšie asi ide o regionálnu vlakovú dopravu smer zo Senca.
Zastávka noseného dopravného systému (trať ŽSR - ul. J. Poničana) 2004 - 2005, 27mil.predsa len vlakom z DNV do centra
Plnička plynu vozovňa Krasňany 2004, 18mil. - ja som myslel že bude len na trnávke či Jd, veď to je kúsok od Krasňan.