Reply on: fobust #23817:
Gyrobus je skôr elektrobus ako trolejbus, pretože nemá troleje. Vo vnútri vozidla je zotrvačník, ktorý sa otáča a pomocou neho sa generuje energia na pohon vozidla. V pravidelných intervaloch na trase sú umiestnené stĺpy, kde sa znovu roztočí zotrvačník (to sú tie smiešne stĺpy bez vedenia). Výhodu je čistá prevádzka bez nutnosti stavať trolejové vedenie. Takéto vozidlá údajne premávali vo Švajčiarsku a čo je zaujímavé aj v Afrike v Kongu ...

Ale OK, keby si také reakcie k veci písal aj na KE fóre...
J
Čo ma zaujalo je:
Električka do Vajnor - Prostredné možnosť prestupu na železnicu 2004 - 3mil. Sk Neviete niekto niečo bližšie asi ide o regionálnu vlakovú dopravu smer zo Senca.
Zastávka noseného dopravného systému (trať ŽSR - ul. J. Poničana) 2004 - 2005, 27mil.predsa len vlakom z DNV do centra
Plnička plynu vozovňa Krasňany 2004, 18mil. - ja som myslel že bude len na trnávke či Jd, veď to je kúsok od Krasňan.